رضا عطاران شامگاه 5 اسفندماه از نمایش «هیپوفیز» که به کارگردانی کوروش نریمانی در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود، دیدن کرد.

پایگاه خبری تئاتر:  این اثر نمایشی که مدتی است در سالن فرهاد ناظرزاده کرمانی روی صحنه رفته از جمله آثار پر مخاطب تئاتر به شمار می رود و توجه هنرمندان بی شماری چون هما روستا، حسین پاکدل، اسماعیل خلج، مسعود فروتن، رضا عطاران، علیرضا نادری، شیرین یزدان بخش، محمد حیدری و بهزاد خداویسی را به خود جلب کرده است.

شامگاه 5 اسفندماه رضا عطاران بازیگر و کارگردان مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون ضمن حضور در تماشاخانه ایرانشهر از این نمایش دیدن کرد. همچنین کورش نریمانی پیش از شروع اجرا از حضور این هنرمند تشکر و اجرا را به این هنرمند گرامی تقدیم کرد.

نمایش «هیپوفیز» برگرفته از نمایشنامه «دختر یانکی» اثر نیل سایمون است که کوروش نریمانی آن را بازنویسی کرده و با حضور نگار عابدی، هوتن شکیبا و بهرام افشاری به اجرا درآورده است .نمایش «هیپوفیز» کاری از گروه تئاتر «معاصر است» که روز پنجشنبه 8 اسفندماه در دو نوبت 18 و 20 روی صحنه خواهد رفت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیط تخفیف دار این نمایش می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه و یا با شماره های 09307171307 و 6-88814115 تماس حاصل فرمایند.