نمایش «شکلک» نوشته نغمه ثمینی و به کارگردانی «کیومرث مرادی» شامگاه سه شنبه ( 6 اسفندماه) به «صادق زیباکلام» و «اکبر زنجان پور» تقدیم شد.

پایگاه خبری تئاتر: پیش از شروع این نمایش کارگردان روی صحنه رفت و با بیان این جمله که: میخواهم اجرای امشب را به دو عزیز تقدیم کنم گفت: اولین نفر کسی است که دهه 70 یواشکی به کلاس‌های او در دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران میرفتم و وقتی از من می‌پرسید تو چرا از دانشگاه هنر به اینجا می‌آیی پاسخ من این بود که میخواهم از شما گفت و گو یاد بگیرم. روشنفکر عزیزی که امشب در جمع ماست «صادق زیبا کلام» و دومین نفر استاد عزیزی است که همواره از او روی صحنه آموخته‌ام استاد «اکبر زنجان پور».

«شکلک» نوشته نغمه ثمینی و به کارگردانی کیومرث مرادی با همراهی «موسسه فرهنگی هنری کارنامه» و با بازی پانته آ بهرام، امیر جعفری، ستاره پسیانی و نوید محمد زاده روی صحنه میرود.

از دیگر عوامل شکلک میتوان به پیام فروتن(طراح صحنه)، آوا سلطانی عرب شاهی(طراح لباس)، امیر اسمی(طراح پوستر و بروشور)،حیدر ساجدی(آهنگساز)، نورالدین حیدری ماهر(مدیر تولید و برنامه ریز)،رکسانا بهرام، بهزاد مرتضوی، محمدرضا ایمانیان (گروه کارگردانی)، آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی)، عسل عباسیان(مشاور امور رسانه ای)، جواد پولادی(مدیر صحنه)، مارال یکدل(دستیار لباس) از دیگر عوامل شکلک هستند.

این اثر در اجرای قبلی 10 سال پیش مورد استقبال منتقدین نیز قرار گرفته و جایزه بهترین متن نمایشی و بهترین بازیگری زن را برای بازی پانته آ بهرام دریافت کرد. گفتنیست این نمایش در اجرای کنونی خود، پرفروش ترین اثر نمایشی امسالِ تالار شمس موسسه اکو بوده است.

«شکلک» از 8 بهمن ماه با همراهی موسسه فرهنگی هنری کارنامه هرشب ساعت 20 درتالارشمس به آدرس: خیابان موحددانش (اقدسیه)، شرق به غرب بعد از آجودانیه، کوچه نیلوفر، پلاک 3 اجراشده و علاقمندان میتوانند جهت خرید اینترنتی بلیط به سایتهای تیوال (tiwall.com) وتئاترتیکت (theaterticket.ir) مراجعه نمایند.