نمایش طنز "عروسی ننه غلام حسین" به کارگردانی مرتضی کوراغلی از جمعه نهم اسفند در تالار شرف‌الدین علی یزدی به صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر:   کارگردان این نمایش گفت: این نمایش کمدی که نوشته داود فتحعلی بیگی است از منظر طنز به مشکلات نسل امروز، سخت‌گیری و پرتوقع بودن جوانان در امر ازدواج اشاره دارد.

مرتضی کوراغلی با بیان این که این نمایش با همکاری گروه تئاتر باران اجرا می شود افزود: موضوع این نمایش طنز حکایت فرد طمع کاری است که برای بدست آوردن ثروت بیشتر دختر خود را به پول می‌فروشد! این نمایش هشداری است برای بعضی از والدین که فرزندان خود را به زور مجبور به ازدواج می‌کنند.

وی اضافه کرد: این نمایش با هنرنمایی علی هویدایی و تعدادی از هنرآموزان آموزشگاه سروش اجرا می‌شود. اعظم دهقان، سیدرضا میرغفوری، محمد علی‌نژاد، ندا زارچی، مهدی حاتمی، طیبه شاه‌محمودی، محمد حسین زارچی و ابوالفضل کارگر بازیگران این کمدی هستند.

مرتضی کوراغلی در پایان گفتگوی خود، ‌ساختار اجرایی نمایش "عروسی ننه غلام حسین" را مبتنی بر ساختار نمایش ایرانی سیاه‌بازی عنوان کرد.

گفتنی است "عروسی ننه غلام حسین" از 9 تا 22 اسفندماه از ساعت 19 با همکاری حوزه هنری استان در تالار شرف‌الدین علی یزدی واقع در خیابان امام خمینی(ره) به روی صحنه می‌رود.