جواد رضویان با بازی در نمایش «آنتراکت بی آنتراکت» کار پریسا مقتدی، روی صحنه تئاتر می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر:  پریسا مقتدی گفت: با پیوستن جواد رضویان به گروه اجرایی ما‌، گروه بازیگران نمایش تکمیل شد و برهمین اساس نمایش ما با بازی آشا محرابی‌، سینا رازانی‌، بهرام سروری‌نژاد و جواد رضویان به صحنه می‌رود.

او درباره حضور رضویان در این نمایش توضیح داد: فضای کمیک نمایش ما با جنس بازی او هماهنگ بود‌، ضمن اینکه او به لحاظ تماشاگر هم محبوبیت زیادی دارد.

این کارگردان تئاتر در عین حال یادآور شد: جواد رضویان پیش از این هم در تئاتر بازی کرده اما بیشتر فعالیت‌های او مربوط به تئاتر کودک است، ضمن اینکه در آموزشگاه استاد سمندریان همن دوره آموزشی دیده است. البته نقش او در نمایش ما بسیار سخت است و بازی‌ای که ارائه می‌دهد کاملا متفاوت است.

مقتدی اظهار امیدواری کرد: نمایشش هفته آینده بازبینی بشود تا پس از آن گروه اجرایی بتواند کار اطلاع رسانی و تبلیغات خود را آغاز کند.

 نمایش «آنتراکت بی‌آنتراکت» براساس نمایشنامه «تئاتر بی‌حیوان» نوشته « ژان میشل ریب» با دراماتورژی و بازنویسی سجاد افشاریان به صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی فروردین 93 بعد از تعطیلات نوروز در تالار «سایه» مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهد شد و اولین نمایشی است که در سال جدید در این تالار به صحنه می‌رود.

دیگر عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از آهنگسازان‌، محسن میرزایی‌ و کوروش سروش‌، طراح صحنه: بابک کچه‌چیان‌، طراح لباس‌: شبنم روزبهانه‌، مدیر تولید: محمد قدس‌، دستیار کارگردان‌: ایمان یزدی‌، عکس: امیر خدامی‌، طراح پوستر و بروشور: امیر رجبی.