نمایشنامه «هیهات» آخرین اثر نیمه تمام زنده یاد محموداستاد محمد به همت شهرداری منطقه 2 تهران درقالب نمایشنامه خوانی به اجرا درخواهد آمد.

پایگاه خبری تئاتر:  سید علیرضا حسینی مجری اجرای این نمایشنامه با اعلام این خبر گفت: این نمایشنامه منحصر به فرد انتقادی به یاد و پاسداشت محمود استادمحمد نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر ایرانی و با اقتباس از آخرین اثر نیمه تمام وی با عنوان «هیات» به اجرا درخواهد آمد.

وی با تاکید بر اینکه این نخستین بار است که یک اثر نیمه تمام با موافقت خانواده نویسنده به اجرا درمی آید، افزود: فلور نظری، سهی بانو ذوالقدر، بهمن روزبهانی، رضا حسنی، علی فرح راد، محمدجواد ستارالعیوب، فرزان بهنام، محراب زمانی، شهاب امرایی، سیامک پاک نژاد، نگار فتحی به کارگردانی کامبیز بنان آخرین اثر استاد محمد را به روی صحنه خواهند برد.

مجری اجرای نمایشنامه «هیات» با اشاره تصریح کرد: همچنین در طول اجرای این نمایشنامه هر شب از یکی از پیشکسوتان عرصه داستان و نمایش نامه نویسی و هنرمندان بزرگ تئاتر و نمایش کشور قدردانی خواهد شد. این نمایشنامه نگاهی دارد به مساله آمیخته شدن  برخی خرافات و انحرافات در برپایی مراسم های مذهبی که می تواند به اصالت و هدف اینگونه مراسم آسیب برساند.

این نمایش که در آن افشین سیاهپوش به طور زنده نوازندگی و خوانندگی آن را بر عهده خواهد داشت از 19 تا 23 اسفندماه هر شب از ساعت 20 تا 22 در فرهنگسرای ابن‌سینا در معرض دید علاقمندان و دوستداران هنر نمایش و استادمحمد قرار خواهد گرفت.

همسر و دختر استاد محمد، داود رشیدی و آهو خردمند هنرمندانی هستند که در طول اجرای این نمایش از سال ها تلاش و فعالیت هنری آنها در عرصه تئاتر تقدیر خواهد شد.