نمایش «شکلک» نوشته نغمه ثمینی و به کارگردانی کیومرث مرادی قرار است اجرای مجدد خود را از 6 فروردین ماه در تالار شمس موسسه اکو آغاز کند.

پایگاه خبری تئاتر: «شکلک» نوشته نغمه ثمینی و به کارگردانی کیومرث مرادی با استقبال بیش از 9 هزار تماشاگر در 40 اجرا برای اجرا در ایام نوروز تمدید شد. این نمایش از ششم تا یازدهم فروردین 93 ساعت 20 روی صحنه می رود.

پیش فروش بلیت های ایام نوروزی این نمایش، با همان قیمت پیشین 20 هزار تومان، از ساعت 12 امروز 19 اسفند 92 درسایت تیوال آغاز می شود. این نمایش در ایام نوروز، دو مسابقه برای تماشاگران، با جوایز ویژه خواهد داشت که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

«شکلک» با بازی پانته آ بهرام، امیر جعفری، ستاره پسیانی و نوید محمد زاده از 8 بهمن 1392 اجرای خود را در تالار شمس موسسه اکو آغاز کرده است.

از دیگر عوامل «شکلک» می توان به پیام فروتن طراح صحنه، آوا سلطانی عرب شاهی طراح لباس، امیر اسمی طراح پوستر و بروشور، حیدر ساجدی آهنگساز، نورالدین حیدری ماهر مدیر تولید و برنامه ریز، رکسانا بهرام، بهزاد مرتضوی، محمدرضا ایمانیان گروه کارگردانی، سیامک زمردی و آوا کیایی عکاس، آوا فیاض مدیر تبلیغات و روابط عمومی، عسل عباسیان مشاور امور رسانه ای، جواد پولادی مدیر صحنه، مهسان خداکرمی طراح گریم اشاره کرد.

این اثر در اجرای قبلی 10 سال پیش مورد استقبال منتقدان نیز قرار گرفته و جایزه بهترین متن نمایشی و بهترین بازیگری زن را برای بازی پانته آ بهرام از آن خود کرده است.

«شکلک» با همراهی «موسسه فرهنگی هنری کارنامه» هرشب ساعت 20 در تالار شمس به آدرس خیابان موحد دانش اقدسیه، شرق به غرب بعد از آجودانیه، کوچه نیلوفر، پلاک 3 اجرا شده است.

با قطعی شدن اجرای «شکلک» در فروردین 93  این اثر نمایشی دومین تئاتری است که در ایام نوروز در تالارهای نمایشی کشور به صحنه می رود. نمایش «سقراط» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی که زمستان امسال نیز در تالار وحدت به صحنه رفته بود قرار است از 7 فروردین ماه مجددا روی صحنه برود.