علی مرادخانی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنرمندان تئاتر ورامین پیام داد.

پایگاه خبری تئاتر: متن این پیام که به بهانه برگزاری یازدهمین جشنواره‌ی همایش - نمایش ورامین منتشر شده به شرح زیر است:

برپایی دوباره همایش نمایش ورامین با رویکرد تئاتر هنرجویی، نشانه عزم راسخ و علاقه ستودنی هنرمندان و هنرجویان تئاتر این شهرستان هنرپرور است. این وقفه طولانی 7 ساله در برگزری این جشنواره می‌توانست هر رویداد و جریانی را به ورطه فراموشی بکشاند. اما شعله‌ای که در دل مردم فرهیخته و هنردوست ورامین زبانه می‌کشد، مانع خاموش شدن چراغ این همایش مهم و تاثیرگذار شده است. اهمیت این رویداد زمانی بیش‌تر به چشم می‌آید که نگاهی به آمار نمایش‌های اجرا شده در شهرستان ورامین بیندازیم و آن را با تعداد نمایش‌های دیگر شهرستان‌ها با امکانات یکسان مقایسه کنیم.  برگزاری مستمر و بدون وقفه نمایش در طول سال با همین امکانات کم می‌تواند الگوی مناسبی برای بسیاری از شهرستان‌های کشور باشد و ما نیز در معاونت هنری حتما بدان توجه می‌کنیم.

هنرمندان ورامین توانسته‌اند در کنار انجمن هنرهای نمایشی، آنچه را که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم در پی آن است به شایستگی محقق کنند؛ خصوصی‌سازی هنر و کاهش تصدی‌گری دولت در امور هنری. البته این موفقیتِ شایسته تقدیر، به این معنی نیست که معاونت امور هنری، تئاتر ورامین را از چتر حمایتی خود خارج می‌کند. بلکه این موفقیت و این حرکت تحسین‌برانگیز، که در قالب همایش نمایش شهرستان ورامین و با همراهی و همدلی هنرمندان و استادان تئاتر تهران و دیگر شهرها ظهور و بروز یافته، بی‌تردید باعث توجه و حمایت بیش‌تر معاونت امور هنری به تئاتر شهرستان ورامین خواهد بود.

همه می‌دانیم که هنرمندان و فرهنگیان همه‌جای ایران شایسته توجه و حمایت بسیار هستند. بی‌شک هنرمندان نیز از شرایط اقتصادی نه چندان هموار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر دارند. اما نباید دست روی دست گذاشت. پیمودن این راه دشوار با همت همه ما در کنار هم امکان‌پذیر است؛ به همین شیوه‌ای که شما در پیش گرفته‌اید. دست مریزاد.