در نخستین جلسه شورای مدیریتی تالار مولوی جعفر گل‌محمدی به عنوان رئیس این شورا معرفی شد و این مجموعه همچنان به روند نزولی خود در سال ۹۲ ادامه خواهد داد.

پایگاه خبری تئاتر: پس از آنکه دانشگاه تهران طی بیانیه‌ای اعلام کرد که تالار مولوی ذین پس توسط شورایی 7 نفره مدیریت خواهد شد، روز گذشته 24 اسفند ماه نخستین جلسه این شورا برگزار شد که طی آن جعفر گل‌محمدی به عنوان رئیس شورای مدیریت تالار مولوی انتخاب شد.

در این جلسه بحث تعمیرات و برآورد هزینه‌های آن مورد بررسی قرار گرفت. علی رغم اینکه انتظار می‌رفت مدیر اجرایی مرکز تئاتر مولوی در سال 92 معرفی شود اما این اتفاق رخ نداد. بنابراین خاستگاه تئاتر دانشگاهی کشور در ادامه روندی نزولی خود سال 92 را به پایان خواهد رساند.

گفته می‌شود برخی از اعضای این شورا نظر بر این دارند که مدیر تالار مولوی فردی خارج از شورای 7 نفره باشد.
 
 مرکز تئاتر مولوی پس از تعطیلی ناشی از تعمیرات با مشکلات متعددی مواجه شد اما نتوانست توجه دانشگاه تهران را به خود جلب کند. در نهایت استعفای سعید اسدی توانست دانشگاه تهران را از خواب زمستانی بیدار سازد که این بیداری منجر به تشکیل شورای هفت نفره متشکل از محمدباقر قهرمانی، حسین میرزایی، مجید سرسنگی، جعفر گل‌محمدی، رحمت امینی، سعید اسدی، فریدون علیاری شد که حال مدیریت تحت نظر این شورا خواهد بود.