معاون فرهنگی دانشگاه تهران که به عنوان رئیس شورای هفت نفره تالار مولوی انتخاب شده است، از احتمال انتخاب مدیر این مرکز تئاتر دانشگاهی پیش از پایان سال خبر دا

پایگاه خبری تئاتر: جعفر گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت مدیریت تالار مولوی گفت: در جلسه شورای هفت‌نفره‌ قرار بر این شد که من به عنوان مدیرکل فرهنگی دانشگاه تهران به عنوان رئیس این شورا انتخاب شوم.

وی افزود: مطمئنا برای انتخاب مدیریت تالار مولوی با این شورای هفت نفره مشورت‌هایی خواهد شد، اما به هر حال انتخاب مدیر این تالار بر عهده مدیرکل فرهنگی دانشگاه تهران است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران درباره زمان انتخاب مدیر تالار مولوی گفت: این احتمال وجود دارد که در یکی دو روز آینده مدیر تالار مولوی معرفی شود.

در این شورای هفت نفره افرادی چون مجید سرسنگی، رحمت امینی، سعید اسدی، حسن میرزایی، محمد باقر قهرمانی، جعفر گل محمدی و فریدون علیاری حضور دارند.

 پس از استعفای سعید اسدی، مدیر قبلی تالار مولوی در اواخر بهمن امسال، هنوز تکلیف مدیریت این تالار مشخص نشده است و وضعیت تعمیرات و بازسازی این تالار که قرار بود چند ماه پیش انجام شود نامشخص است و پس بازگشایی تالار مولوی پس از چند ماه تعطیلی، نمایش‌ها در این تالار با حداقل امکانات و در شرایطی نامناسب اجرا می‌شوند.