سیما تیرانداز که قرار است نمایش «سه روایت از زندگی» را فروردین سال جدید روی صحنه ببرد گفت: این اثر نمایشی مجموعه طنز و کمدی است که به عقیده من برای مخاطبان سال جدید موضوعی جذاب است

پایگاه خبری تئاتر: سیما تیر انداز ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر در مرحله روتوش نهایی صحنه ها هستیم گفت: در تلاشیم در عین اینکه نوع تفکر یاسمینا رضا -نویسنده اثر- را در قالب اثری جهان شمول نشان دهیم، با رگه های طنز مخاطب نمایش را راضی کنیم و اثری متفاوت را به تماشاگران ارائه کنیم.

وی که بر اساس کارنامه هنری اش تا کنون بیشتر متون ایرانی را روی صحنه برده است، در خصوص اجرای این نمایش اذعان کرد: با توجه به شرایط متن و اینکه از این اثر تا کنون اجرای حرفه ای روی صحنه نرفته است، باعث شد تا این نمایشنامه را به عنوان جدیدترین اثرم انتخاب کنم.

کارگردان نمایش «سه روایت از زندگی» تاکید کرد: یاسمینا رضا یکی از بهترین نویسندگان معاصر محسوب می شود و اینکه در متن هایش به مسائل قومی و ملیتی تاکید ندارد یکی از زیبایی ترین ویژگی آثار هنری اش وی است. یاسمینا رضا مسائلی را در قالب نمایشنامه مطرح می کند که در تمام فرهنگ‌ها می‌گنجد و هر فردی می تواند با آن ارتباط برقرار کند.

تیر انداز اعلام کرد: این اثر نمایشی از حال و هوای نمایشنامه "خدای کشتار" که دیگر اثر یاسمینا رضا است برخوردار است و به شکلی به روابط میان افراد می پردازد.

وی که در این نمایش در کنار هنرمندانی چون لیلی رشیدی، رضا مولایی و‌ امیرکاوه آهنین به ایفای نقش نیز می پردازد، در خصوص چگونگی انتخاب بازیگران تشریح کرد:اینکه بازیگران نمایش سابقه تئاتری داشته باشند و در این فضا رشد کرده باشند برایم خیلی مهم بود. من معتقدم فرهنگ تئاتر با سینما و تلویزیون متفاوت است و نوع تربیت و رشد افراد در تئاتر با دیگر هنرها فرق میکند بنابراین در انتخاب بازیگران سعی کردم از هنرمندان تئاتری که زحمت زیادی در صحنه نمایش کشیده اند استفاده کنم.

تیر انداز در ادامه  ضمن دعوت از تمامی مخاطبان و علاقمندان هنر نمایش به دیدن نمایش «سه روایت از زندگی» ، فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

وی در سخنانش اشاره کرد: آرزومندم سال جدید، سالی پربرکت، پرنشاط، پر موفقیت،شاد برای همه ایرانیان باشد. همچنین امیدوارم با متن و اجرای خوب نمایش «سه روایت از زندگی» بتوانیم شادابی را در سال جدید به مجموعه ایرانشهر اضافه کنیم و مخاطبان را راضی نگه داریم.

گفتنی است نمایش «سه روایت از زندگی» از 16 فروردین سال 93 میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان است.