نمایش "بازگشت پسر نافرمان" کاری از علی راضی تا چهارشنبه -28 اسفند ماه- در سالن استاد سمندریان روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش "بازگشت پسر نافرمان" با نقش آفرینی دو هنرمند فرانسوی "پوژاد بلز پرو" و "ناتالی متی"، "بابک کریمی"، "نوال شریفی" و "ماکان اشگواری" هر شب ساعت 18:30 و 20:30 در تالار استاد سمندریان به اجرای خود ادامه می دهد.

از عوامل اجرایی این گروه نمایشی نیز می‌توان به؛ طراح و کارگردان «علی راضی»، مدیر تولید و دستیار کارگردان «آرش فصیح»، مشاور طراح صحنه «امیر حسین دوانی»، طراح لباس «گلناز گلشن»، طراح نور «رضا بهجت»، طراح صدا «بامداد افشار»، عکاس «مهرداد متجلی» اشاره کرد.

همچنین نمایش "هیپوفیز" که کوروش نریمانی آن را بازنویسی و کارگردانی کرده است و با حضور نگار عابدی، هوتن شکیبا و بهرام افشاری تا 26 اسفند در سالن استاد ناظرزاده میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی است. نمایش کمدی «هیپوفیز» کاری

از گروه تئاتر معاصر است که هر شب ساعت 20 به مدت 90 دقیقه در تالار دکتر ناظرزاده اجرا می‌شود. از عوامل اجرایی این نمایش می توان به طراح صحنه «منوچهر شجاع»، طراح لباس «پانته آ پناهی ها»، طراح گریم «سارا اسکندری»، طراح نور «علی صفری»، مدیر تبلیغات و عکاس «امین اشرفی» و دستیار کارگردان و برنامه ریز «پژمان عبدی» اشاره کرد.

تماشاخانه ایرانشهر در سال جدید میزبان دو نمایش "سه روایت از زندگی" به کارگردانی سیما تیرنداز و "مرداب روی بام" به کارگردانی رضا گوران خواهد بود.