در سال جدید بلیت نمایش‌های 2 سالن استاد ناظرزاده کرمانی و سمندریان در تماشاخانه ایرانشهر با بهای 25 هزار تومان ارائه خواهد شد.

پایگاه خبری تئاتر: در راستای اهداف و برنامه های تماشاخانه ایرانشهر برای حمایت بیشتر از گروه های حرفه ای که در مسیر تولید و عرضه آثار نمایشی خود مورد حمایت بخش دولتی قرار نگرفته و هیچگونه یارانه ای نیز دریافت نکرده اند، همچنین برای تامین و تقویت بخش تبلیغاتی نمایش ها و جلوگیری از زیان های احتمالی گروه های مستقل و خصوصی در سال جدید، بلیت نمایش‌های 2 سالن استاد ناظرزاده کرمانی و سمندریان با بهای 25 هزار تومان به علاقمندان و دوستداران عرصه هنرهای نمایشی ارائه خواهد شد.

همچنین در طول روزهایی که آثار نمایشی به صورت تخفیف‌دار و یا اجرای ویژه برای دانشجویان، فرهنگیان، هنرجویان، دانش آموزان و پرسنل بخش های خصوصی (به صورت کلونی) است، بلیت نمایش ها به بهای 20 هزار تومان عرضه می شود.

فروردین سال 93 دو اثر نمایشی به کارگردانی سیما تیرانداز و رضا گوران در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت. افتتاحیه نمایش «سه روایت از زندگی» به کارگردانی سیما تیرانداز 16 فروردین‌ماه ساعت 20 و آیین افتتاحیه نمایش «مرداب روی بام» به کارگردانی رضا گوران 17 فروردین‌ماه ساعت 19:30 در تماشاخانه ایرانشهر برگزار خواهد شد.

نمایش «سه روایت از زندگی» که یکی از متن‌های معروف یاسمینا رضا نمایشنامه‌نویس فرانسوی است، با نقش آفرینی امیرکاوه‌ آهنین جان‌، سیما تیرانداز‌، لیلی رشیدی‌ و رضا مولایی به روابط خانوادگی و رئیس و مرئوسی می پردازد.

علاقه‌مندان به تماشای این اثر می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir/ticket بلیت های این نمایش را به صورت اینترنتی خریداری کنند.