نمایش «رضا» ۱۰ جایزه دریافت کرده که ۸ عدد از این جوایز رتبه نخست بوده و از میان آن‌ها می‌توان به جایزه اول متن، بازیگر نقش اول زن، بازیگر نقش اول مرد و طراحی لباس اشاره کرد.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «رضا» با طراحی، نویسندگی و درآماتورژی جابر رمضانی از ۲۰ فروردین در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود.
 رمضانی با بیان اینکه کارگردانی کاربه صورت گروهی صورت گرفته است اظهار داشت: نمایش «رضا» حاصل برگزاری کارگاه‌های آموزشی یک ساله با هنرجویان در شهر قم است. کارگاه پس از گذشت ۶ ماه به این نتیجه رسید باید آنچه تمرین شده را به صورت عملی روی صحنه ببریم تا در عمل شاهد نتیجه باشیم.

وی ضن اشاره به اجرای نمایش در جشنواره تئا‌تر فجر ادامه داد: این اثر در جشنواره‌های گوناگون استانی و منطقه‌ای روی صحنه رفت و جوایز متعدد دریافت کرد. نمایش ۱۰ جایزه گرفته که ۸ عدد از این جوایز رتبه نخست بوده و از میان آن‌ها می‌توان به جایزه اول متن، بازیگر زن، بازیگر مرد و طراحی لباس اشاره کرد.

کارگردان نمایش «اسکیس» با ارائه توضیحاتی درباره ایفای نقش بازیگران در نمایش «رضا» گفت: این اثر دو بازیگر دارد که حدود ۱۰ نقش را بازی می‌کنند. همچنین کار ۱۰ اپیزود دارد که به صورت «لانگ تک» و بی‌فاصله تا پایان اجرا می‌شود و این به نظرم یکی از ویژگی‌های مهم اجرا خواهد بود.

 «رضا» نمایشگر تعدادی از زائران امام رضا (ع) است که در هتلی در مشهد مقدس به سرمی‌برند و در این هتل اتفاقاتی برای آن‌ها رخ می‌دهد.

این اثر با ایفای نقش مائده اسداللهی و کمال کلان‌تر از ۲۰ فروردین ۹۳ به مدت دو هفته هر روز ساعت ۱۵: ۳۰ در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود.