زمان ارسال متون نمایشنامه ها به جشنواره تئاتر معلولین استان تهران تا ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ اعلام شده است و تکمیل فرم جشنوراه به همراه ارسال متون نمایشنامه ها به همراه یک قطعه عکس پرسنلی کارگردان برای شرکت در جشنواره الزامیست.

پایگاه خبری تئاتر: سازمان بهزیستی استان تهران در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی افراد معلول، ایجاد امکانات و فرصتهای مناسب جهت ارائه توانمندی های معلولین و افزایش همکاری میان هنرمندان تئاتر و معلولین علاقه مند به هنر نمایش بر آن است تا با توجه به نقش موثر و ارزشمند این هنر در توانمندسازی معلولین، اولین جشنواره تئاتر معلولین استان تهران را برگزار نماید.

اجرای تئاترهای صحنه‌ای، خیابانی، کودک و نوجوان، آموزش و پژوهش از جمله بخش‌های این جشنواره است.

مورد شرایط شرکت در جشنواره این است موضوع نمایش آزاد است و حداقل دو سوم از بازیگران نمایش باید از افراد معلول باشند. همچنین حداکثر افراد در نظر گرفته برای هر گروه نمایشی در بخش صحنه ای 12 نفر و بخش خیابانی 7 نفر است که به تشخیص هیات بازبین این تعداد قابل تغییر خواهد بود.

در داوری نمایش های جشنواره به نوع معلولیت گروهای نمایش توجه خواهد شد و در بخش بازیگری، هر گروه از معلولیت نابینا، ناشنوا، جسمی حرکتی، کم توان ذهنی، بیماران اعصاب و روان و سالمندان وهمچنین بازیگران غیر معلول به صورت جداگانه بررسی و داوری خواهد شد.

زمان ارسال متون نمایشنامه ها به جشنواره تئاتر معلولین استان تهران تا 10 اردیبهشت 1393 اعلام شده است و تکمیل فرم جشنوراه به همراه ارسال متون نمایشنامه ها به همراه یک قطعه عکس پرسنلی کارگردان برای شرکت در جشنواره الزامیست.

زمان بازبینی و برگزاری جشنواره متعاقبا در سایت جشنواره تئاتر سازمان بهزیستی کشور اعلام می شود.

نشانی دبیر خانه جشنواره تئاتر معلولین استان تهران: شهر ری، خیابان قم، بین میدان شهدای شاملو و میدان هادی ساعی، جنب فروشگاه رفاه، مدیریت بهزیستی شهرستان ری، معاونت توانبخشی