تینو صالحی کارگردان تئاتر که خودش اهل کردستان است به مردم پیشنهاد کرد در ایام نوروز به دیدن مناطق دیدنی و جذاب این استان همچون کوه آبیدر، اورامان و دریاچه زریوار بروند.

پایگاه خبری تئاتر: تینو صالحی کارگردان تئاتر گفت: استان کردستان از لحاظ تاریخی و جغرافیایی از قدمت زیادی برخوردار است و مکان‌های تفریحی و گردشگری بسیاری دارد که پیشنهاد می کنم مردم در ایام نوروز سفری به این مناطق دیدنی و خوش آب و هوا داشته باشند.

وی افزود: به عنوان نمونه مجموعه پارک آبی آبیدر در شهر سنندج مکان بسیار جذابی برای تفریح محسوب می شود. این پارک در واقع نماد شهر سنندج است و از فراز کوه آبیدر چشم انداز بسیار زیبایی قابل مشاهده است. همچنین چندین باغ و چشمه طبیعی نیز در این پارک وجود دارد. کوه آبیدر از قدیم دارای محبوبیت خاصی بین مردم بوده است.

صالحی در پایان عنوان کرد: همچنین پیشنهاد می کنم به دریاچه زریوار که در سه کیلومتری شمال باختری مریوان قرار دارد و از زیباترین میراث‌های طبیعی استان کردستان به شمار می رود نیز سری بزنند. این دریاچه بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان به حساب می آید. یکی دیگر از مناطق دیدنی کردستان منطقه اورامان است که در شرق مریوان قرار دارد و دارای کوهستان‌های زیبا با پوشش جنگلی است.

همچنین،گلاب آدینه بازیگر سینما و تئاتر با آرزوی سلامتی و بهروزی برای مردم در سال جدید گفت: آرزو می کنم در سال جدید مشکلاتمان روز به روز کمتر شود و در سایه آرامش به زندگی خود ادامه دهیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش کوتاهش عنوان کرد: اگر مشکلات کمتر شود قطعا مردم بیشتر از زندگی لذت می برند.

بازیگر نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» درباره پیشنهاد نوروزی خود برای مردم گفت: پیشنهاد می‌کنم هر کاری که دوست دارند در صورتی که به دیگران آسیب نرسد، انجام دهند.