پیش فروش اینترنتی بلیت نمایش «مرداب روی بام» کار جدید رضا گوران با استقبال تماشاگران تئاتر روبرو شده است.

پایگاه خبری تئاتر:  این نمایش از روز 17 فرودرین ماه در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهد رفت.

پیش فروش اینترنتی بلیت این اثر نمایشی در تعطیلات عید آغاز شد و تاکنون بیش از نیمی از ظرفیت سالن در هفته اول اجرا پر شده است.

مراسم افتتاحیه این نمایش روز 17 فروردین ماه برگزار می‌شود و اجرای عموم آن از 18 فروردین ساعت 19:30 ادامه دارد.

نمایش «مرداب روی بام» نوشته و کار رضا گوران است که با برداشتی آزاد از نمایش‌نامه «دونا رزیتا» نوشته فدریکو گارسیا لورکا شاعر و نمایش‌نامه‌نویس اسپانیایی نوشته شده است.

 این نمایش با بازی ستاره پسیانی، پانته‌آ پناهی‌ها، بهناز جعفری، ندا مقصودی، عبد آبِست ، دایانا فتحی، بیتا معیریان، جواد پولادی، پانیذ فریوسفی،تهیه کننده: نورالدین حیدری ماهر، طراح صحنه: سیامک احصایی، طراح لباس: گلناز گلشن،آهنگساز: آرش گوران، طراح پوستر و بروشور: یحیی پاکدل، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: محمد گودرزیانی، عکاس: مهرداد متجلی، مدیر روابط عمومی: بابک احمدی، امور تبلیغات: ایلیا شمس.

در خلاصه داستان نمایش آمده است:

«رزیتا» دختر جوانی که با عمه اش و خدمتکار خانه زندگی می‌کند . عاشق پسری است که علیه حکومت و برای برقراری آزادی مبارزه می‌کند. پسر این را از «رزیتا» پنهان کرده است . وقتی توسط عوامل حکومت دستگیر می‌شود به او فرصت کوتاهی برای خداحافظی با خانواده داده می شود. عمه از او می‌خواهد که به «رزیتا» دروغ بگوید و بگوید برای کار به آرژانتین می‌رود. پسر همین طور عمل می‌کند و مدام برای «رزیتا»، نامه می‌فرستد اما ...

پیش فروش اینترنتی بلیت نمایش‌ «مرداب روی بام» از هم اکنون در سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir آغاز شده است.

بلیت‌های این نمایش در سه روز نخست پیش‌ فروش، برای متقاضیان همراه با تخفیف ویژه ارائه می‌شود.