رحمان سیفی آزاد از اجرای مجدد نمایش کمدی ˝شایعات˝ در سال 93خبرداد.

پایگاه خبری تئاتر:  رحمان سیفی آزاد گفت: نمایش "شایعات" نوشته نیل سایمون را که در سال 92 در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه بردم برای اجرای دوباره به مجموعه تئاترشهر پیشنهاد دادم تا در صورت امکان دوباره آن را اجرا کنم.

او درباره احتمال تغییر در ترکیب بازیگران این نمایش گفت: تاکنون که تغییری نداشتیم ولی از آنجا که اکثر بازیگران در حوزه تصویر هم فعالیت دارند امیدوارم در زمان اجرا درگیر کار نباشند تا مجبور نباشیم تغییری در ترکیب بازیگران به وجود بیاوریم.

سیفی آزاد با اشاره به اجرای یک نمایش مذهبی گفت: قصد دارم نمایشنامه " مردی برای تمام فصول" که مضمونی مذهبی و مرتبط با واقعه عاشورا دارد را در سال 93 به اجرای عموم برسانم.

یادآور می‌شود، نمایش "شایعات" که زبان کمدی شایعه‌سازی را به عنوان پدیده‌ای مرسوم در جوامع امروزی مورد بررسی قرار می‌دهد، با حضور احمد ساعتچیان، مجید صالحی، جواد عزتی، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، رویا میرعلمی، فهیمه امن‌زاده و بهرام افشاری اجرا شد.

همچنین در این اثر رضا گوران به عنوان مشاور کارگردان، منوچهر شجاع طراح صحنه، گلناز گلشن طراح لباس و نیما دهقان به عنوان تهیه‌کننده سیفی آزاد را همراهی می‌کردند.