امیرحسین رستمی قرار است به جای جواد رضویان در نمایش«آنتراکت بی انتراکت» به کارگردانی پریسا مقتدی که از اواخر فروردین ماه در تالار سایه اجرا می شود، روی صحنه برود.

پایگاه خبری تئاتر:  پریسا مقتدی کارگردان این اثر نمایشی گفت: به دلیل اینکه جواد رضویان درگیر کار در یک پروژه تصویری بود مجبور شدیم امیرحسین رستمی را جایگزین وی در نمایش«آنتراکت بی آنتراکت» کنیم. البته از ابتدا نیز من در جریان کارهای رضویان قرار داشتم اما هیچکدام از ما فکر نمی کردیم که این پروژه ها با یکدیگر تداخل پیدا کنند.

وی ادامه داد: بنابراین طبق هماهنگی با رضویان قرار بر این شد تا امیرحسین رستمی جایگزین وی در این نمایش شود و وی نیز از 7 فروردین ماه در حال تمرین با گروه است. رستمی از قبل با این متن و نقشی که قرار است بازی کند، آشنا بود چون صحبتهایی با وی برای حضور در این اثر داشتم که به دلیل مشغله کاری رستمی در آن مقطع زمانی میسر نشد.

این کارگردان تئاتر یادآور شد: از آنجائیکه رستمی از قبل با متن آشنایی داشت مشکلی برای حضور وی در نمایش به وجود نمی آید، البته وی در 2 اپیزود از 5 اپیزود نمایش حضور دارد و راحت‌تر می تواند با متن و نقش همراه شود.

نمایش «آنتراکت بی آنتراکت» با بازی بازیگرانی چون آشا محرابی، امیر حسین مدرس، سینا رازانی و بهرام سروری‌نژاد از 27 فروردین ماه اجرای خود را در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز می کند. «آنتراکت بی‌آنتراکت» بر اساس نمایشنامه «تئاتر بی‌حیوان» نوشته ژان میشل ریب با دراماتورژی و بازنویسی سجاد افشاریان به صحنه می‌رود. این نمایش مدرن 5 اپیزود دارد که هرکدام به روابط و زندگی انسان‌های امروزی می‌پردازد.