نمایش خرمگس به کارگردانی علی عابدی اردیبهشت سال جاری در شهرستان بجنورد به صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر:  نمایش خرمگس به نویسندگی و کارگردانی علی عابدی که این روزها در سالن  قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است اردیبهشت سال جاری در شهرستان بجنورد به صحنه می‌رود.

وحید آقاپور بازیگر این نمایش گفت:اجرای نمایش "خرمگس" که پیش از این قرار بود تا 31فرودین باشد تا 9 اردیبهشت در تئاتر شهر ادامه خواهد داشت و پس از آن چند شب در شهرستان بجنورد به صحنه خواهد رفت.

او در ادامه افزود: از آنجا که علی عابدی اهل بجنورد است توانست در این شهرستان اسپانسر خصوصی پیدا کند تا نمایش را در آنجا به صحنه ببرد و امیدوارم این اجراها نقطه آغازی باشد برای سفر اجراهای حرفه‌ای به این شهرستان.

داستان نمایش روایت کننده زندگی مادر و دختری است که در بحبوحه جنگ و بعد از 40 سال همچنان در انتظار بازگشت مرد خانه اند؛ ازدواجی که تنها یک روز دوام داشته و حاصل آن یک دختر است و با آنکه با گذشت 40 سال مادر، چهره شوهر را به سختی به یاد می آورد، اما همچنان امید به بازگشت او به امری تکراری و عادی برای هر دوی آن ها تبدل شده است.

به گفته کارگردان این نمایش،ساختار نمایشی "خرمگس" در حس و حال فانتزی است، اما دکور ، جدیت موضوع جنگ را در خود دارد. در حقیقت ما فقط رگه‌هایی از فضای فانتزی و گروتسک را در این نمایش داریم. از این رو می توان گفت نمایش ما صرفا کمدی نیست، بلکه طنزی تلخ و گزنده است.

"خرمگس" که از 11 اسفند سال 92به صحنه رفته تا 9 اردیبهشت هر روز ساعت 19:30 در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود. سوسن مقصودلو، پرستو گلستانی، محمد صادق ملکی، وحید آقا پور، آرش ( علی ) فلاحت پیشه بازیگران این نمایش هستند.