نمایش «مجردها» به کارگردانی پوران مرادی 19 فروردین ماه میزبان ایرج نوذری و مادرش می‌شود که به این ترتیب یاد و خاطره زنده یاد منوچهر نوذری در این سالن سایه زنده خواهد شد.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «مجردها» به کارگردانی پوران مرادی که هفته پایانی اجرای خود را در تالار سایه می گذراند امشب 19 فروردین ماه میزبان ایرج نوذری به همراه مادرش می شود. ایرج نوذری فرزند منوچهر نوذری دوبلور، بازیگر، مجری و کارگردان ایرانی است. این هنرمند فقید مجری برنامه تلویزیونی مسابقه هفته بود که در اوائل دهه 70 محبوبیت زیادی بین مخاطبان داشت.

نمایش «مجردها» نوشته دیوید فوئنکینو که دیدگاهی روانشناسانه دارد، سیزده اجرا در سال گذشته داشت و در سال 93 به مدت یک هفته و تا 22 فروردین دوباره روی صحنه رفته است. امیر کربلایی زاده و فاطمه امینی از بازیگران این نمایش هستند.

داستان این اثر روایتگر زندگی زن و مردی است که در سن بالایی به سر می برند و هر دو در یک بنگاه همسر یابی کار می کنند، معضل بزرگ آنها این است که یکدیگر را دوست دارند اما نمی توانند این را بیان کنند. گروه نمایش «مجردها» به رسم دیرینه اش هر شب اجرای خود را به دو هنرمند تقدیم می کند و امشب نیز این نمایش در حضور خانواده نوذری به منوچهر نوذری تقدیم خواهد شد.

«مجردها» تا پایان هفته هر شب ساعت 18 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.