امیر کربلایی‌زاده بازیگر نمایش «مجردها» با اشاره به اینکه این اثر نمایشی در دو روز پایانی اجرا در دو نوبت در تالار سایه به صحنه می رود از دشواری بازی در نقش‌های کمدی و لزوم متفاوت بودن در نمایش‌های طنز گفت.

پایگاه خبری تئاتر:  امیر کربلایی زاده بازیگر نمایش در حال اجرای «مجردها» درباره حضور در این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: زمانیکه نمایشنامه را خواندم احساسم این بود که متن از قابلیت های بسیاری برخوردار است چراکه حرفش دقیقا زبان حال مردم در عصر حاضر بود و به همین دلیل می توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند، دقیقا همان چیزی که ما الان در بازخوردها از مردم دریافت کردیم و از آن به شدت راضی هستیم.

وی درباره ایفای نقش‌های کمدی در نمایش‌های مختلف بیان کرد: کمدین بودن بیان‌کننده بسیاری از توانایی‌های یک بازیگر است چون یک کمدین باید بتواند علاوه بر سرگرم کردن مخاطب او را به مضمون مد نظر در نمایش نیز سوق دهد. علاوه بر این یک بازیگر نقش‌های کمدی باید در نمایش‌ها و نقش‌های مختلف بازی‌های متنوعی از خود به نمایش بگذارد چون در نهایت در بازی های کمدی که از یک بازیگر می بینید باید قطعا تفاوت هایی وجود داشته باشد.

بازیگر نمایش «ساقی» ادامه داد: با این وجود معتقدم هر چقدر هم بازیگر تلاش کند تا نقشی که ایفا می کند از سایر نقش هایش متفاوت باشد باز هم به این دلیل که یک نفر آن را بازی می کند و از فیلتر وجودی یک نفر رد می شود رگه هایی مشترک خواهد داشت و این امر اجتناب ناپذیر است.

کربلایی زاده با اشاره به حضور در نمایش «مجردها» به کارگردانی همسرش گفت: جدای اینکه پوران مرادی همسر من است باید بگویم که از همان ابتدا هم دوست داشتم در این اثر حضور داشته باشم. فکر می کنم حضور در بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر برای کسی که دغدغه تئاتر دارد فرصت خوبی بود که ما به آن دست یافتیم.

وی در پایان درباره استقبال مخاطب از این اثر نمایشی گفت: با اینکه در هفته های پایانی سال 92 اجرای عموم این نمایش آغاز شد، اما در روزهای پایانی سال با استقبال خوب از جانب تماشاگران روبرو بودیم و از این موضوع بسیار راضی هستیم. همچنین «مجردها» به علت استقبال مخاطبان در دو روز پایانی اجرای خود یعنی 21 و 22 فروردین ماه در دو سانس 18 و 20 میزبان علاقه مندان بوده و هست.

نمایش «مجردها» نوشته دیوید فوئنکینو و کارگردانی پوران مرادی است و امیر کربلایی زاده و فاطمه امینی از بازیگران این نمایش هستند. داستان این اثر روایتگر زندگی زن و مردی است که در سن بالایی به سر می برند و هر دو در یک بنگاه همسر یابی کار می کنند، معضل بزرگ آنها این است که یکدیگر را دوست دارند اما نمی توانند این را بیان کنند.

این اثر نمایشی از دوازدهم اسفند ماه سال گذشته در سالن سایه روی صحنه رفته و اجرای آن تا جمعه 22 فروردین ماه ادامه دارد.