در پی ائتلاف پنج انجمن خانه تئاتر در حمایت از لیستی پنج نفره از کاندیداها، دو انجمن دیگر این تشکل نیز به این ائتلاف پیوستند.

پایگاه خبری تئاتر: در آستانه برگزاری انتخابات هیأت مدیره جدید تئاتر پنج انجمن زیرمجموعه این تشکل صنفی لیستی پنج نفره از کاندیداهای مورد نظر خود را معرفی کردند.

بر همین اساس لیستی مرکب است، محمد امیریاراحمدی، حمید پورآذری، علی‌اصغر دشتی، حسین کیانی و علیرضا نادری از سوی کانون‌های نمایشنامه‌نویسان، کارگردان‌ها، طراحان صحنه و لباس، طراحان پوستر و گرافیک و آهنگسازان خانه تئاتر معرفی شده‌اند.

در پی این ائتلاف انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر نیز محمد بهرامی و جواد اعرابی را به عنوان دو کاندیدای مورد نظر خود معرفی کرد و در عین حال از لیست پنج نفره‌ی اعلام شده توسط دیگر انجمن‌ها حمایت کرد.

همچنین انجمن عکاسان خانه تئاتر نیز به این ائتلاف پیوست و از این لیست پنج نفره اعلام حمایت کرد.

در کنار این انجمن‌ها هما روستا و حسن معجونی به عنوان دو هنرمند مستقل نیز از این لیست حمایت کردند و بر ضرورت تغییر و بازنگری در برنامه‌های خانه تئاتر تأکید کردند.

 انتخابات هیأت مدیره جدید خانه تئاتر امروز 30 فروردین‌ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

این انتخابات ساعت 16 امروز برگزار خواهد شد و قرار است علیرضا نادری به عنوان نماینده لیست نامزدهای پنج نفره دیدگاه‌های این اعضا را در قالب چند بند ارائه کند.