انتشارات موغام دومین مجموعه شعر ایوب آقاخانی را با نام «مکاشفه مؤخر» و همچنین دو نمایشنامه «نام همه مصلوبان عیسی است» و «رویاهای رام نشده» را در یک جلد منتشر کرد.

پایگاه خبری تئاتر: ایوب آقاخانی نمایشنامه‌نویس، کارگردان و مدرس تئاتر که به تازگی دو نمایشنامه‌اش توسط نشر موغام منتشر شده گفت: از کار با این ناشر بسیار راضی‌ام، چون سلیقه و فرهنگ نشر آثار هنری در مدیریت آن وجود دارد و برای بدیهیات با این ناشر چانه نمی زنم.

وی ادامه داد: متاسفانه ناشرین دولتی به خروجی ارزان فکر می‌کنند و همین امر باعث می‌شود من نوعی به فکر چاپ مجدد آثارم توسط ناشران خصوصی بیافتم. «نام همه مصلوبان عیسی است» قبلا توسط انتشارات نمایش به چاپ رسیده بود اما فکر کردم نیاز مبرم به سلیقه‌ای بهتر در ارائه آن به مخاطبان دارم. نتیجه شد چاپ مجدد آن در کنار اثر دیگر وابسته به تاریخ معاصر ایران یعنی «رؤیاهای رام نشده» در قالب دو نمایشنامه همراه که امیدوارم در این ترکیب و شکل جدید بیشتر خوانده شود.

 تاکنون از این نمایشنامه نویس، جدا از نمایشنامه‌هایش، پژوهش، ترجمه فیلمنامه، داستان و شعر توسط ناشران مختلف به چاپ رسیده است.

نشر موغام نیز که سال گذشته بخاطر چاپ مجموع نمایشنامه‌های این نویسنده (در دو جلد با نام‌های عصر امروز و عصر دیروز) در هفتمین جشن ادبیات نمایشی جزء فعا‌‌ل‌ترین ناشران در حوزه چاپ نمایشنامه شناخته شد. به تازگی دومین مجموعه شعر ایوب آقاخانی را با نام «مکاشفه مؤخر» و همچنین دو نمایشنامه «نام همه مصلوبان عیسی است» و «رویاهای رام نشده» را در یک جلد منتشر کرد.