برنامه‌های انجمن تئاتر کودک و نوجوان برای هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر اعلام شد.

پایگاه خبری تئاتر: مهدی قلعه، رئیس انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر خبر داد که برنامه انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر روز 11 اردیبهشت از ساعت 18 تا 20 در تالار بتهوون خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه به مجتبی مهدی از فعالان تئاتر کودک و نوجوان مدالیوم خانه تئاتر اهدا می‌شود، همچنین از علی اشرف سماعی از کارکنان فنی تالار هنر نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

این کارگردان با اشاره به دیگر برنامه‌های انجمن تئاتر کودک و نوجوان برای هفته روز جهانی تئاتر عنوان کرد: در این برنامه بیانیه انجمن تئاتر کودک و نوجوان خوانده خواهد شد و در آیتم‌هایی به برنامه‌های انجمن و همچنین مشکلات تئاتر کودک و نوجوان پرداخته می‌شود و در بخش‌هایی هم آیتم‌های طنز نمایشی خواهیم داشت.

قلعه با اشاره به شکل اجرایی این برنامه گفت: شکل اجرایی برنامه انجمن تئاتر کودک و نوجوان به صورت یک مهمانی و بدون مجری برگزار می‌شود و برای این کار تالار بتهوون به شکل یک قهوه‌خانی سنتی آماده می‌شود.

مدیر اجرایی برنامه‌های بزرگداشت هفته روز جهانی تئاتر با اشاره به برخی برنامه‌های که قرار است در فضای باز اجرا شود، ادامه داد: از 7 تا 14 اردیبهشت که برنامه‌های هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر برگزار می‌شود. هر روز از ساعت 7 بعدازظهر برنامه‌هایی از جمله خیمه‌شب بازی، تئاتر کودک، نقالی، نمایش‌های فوکلور و... برپا خواهد شد.

وی تصریح کرد:انجمن تئاتر خیابانی امسال برای اولین‌بار جشنواره‌ای را در طول هفته روز جهانی تئاتر برگزار می‌کند که طی آن کارهای خیابانی سال 92 از ساعت 4 تا 7 بعدازظهر در این هفته چندین اجرا را خواهند داشت که تمام کارها مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت.