کارگردان فیلم «سه کام حبس» گفت: تاکنون حضور «پریناز ایزدیار» در این فیلم قطعی شده بود و «محسن تنابنده» نیز به عنوان دومین بازیگر اصلی در فیلم سه کام حبس به ایفای نقش می پردازد، در قبال سایر بازیگران فعلا در حال مذاکره هستیم و هنوز نتیجه قطعی حاصل نشده است.

پایگاه خبری تئاتر: سامان سالور نویسنده و کارگردان سینمای ایران درخصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «سه کام حبس» گفت: خدا را شکر با مرتفع شدن مشکلات پیش تولید فیلم سینمایی سه کام حبس، آخرین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد و ما امیدواریم که تولید خوبی را آغاز کنیم. وی درباره زمان شروع فیلمبرداری «سه کام حبس» تاکید کرد: با توجه به تسریع در پیشبرد روند پیش تولید، به احتمال فراوان طی دو روز آینده فیلمبرداری سه کام حبس را آغاز خواهیم کرد. این کارگردان سینما درباره انتخاب بازیگران این فیلم سینمایی اضافه کرد: طی خبرهای گذشته حضور پریناز ایزدیار در این فیلم قطعی شده بود و محسن تنابنده نیز به عنوان دومین بازیگر اصلی به این اثر به صورت قطعی اضافه شده است، در قبال سایر بازیگران فعلا در حال مذاکره هستیم و هنوز نتیجه قطعی حاصل نشده است.

وی درباره مضمون کلی فیلم سه کام حبس اضافه کرد: تنها حرفی که می‌توانم درباره مضمون این اثر بگویم این است که سه کام حبس اثری کاملاً اجتماعی است. سالور درباره احتمال حضور آخرین فیلم خود در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: اینطور نیست که ما برای جشنواره فجر فیلم بسازیم، اما اگر فیلم به فجر امسال برسد آن را راهی جشنواره خواهیم کرد، مهمترین اتفاق این است که بدون عجله فیلم را تولید کنیم و هیچ لطمه‌ای به کار وارد نشود، اگر این اتفاق افتاد دوست داریم که در فجر هم حضور داشته باشیم. وی درباره مراحل نگارش فیلمنامه سه کام حبس اضافه کرد: با توجه به اینکه از نگارش فیلمنامه نزدیک به دو سال می گذرد و ساخت آن دچار گذشت زمان شده، این فیلمنامه بارها بازنویسی و به روز شده و هم اکنون نزدیک به چهل درصد آن تغییر کرده است. سالور درباره سایر فعالیت های خود در عرصه سینما خاطرنشان کرد: فعلاً که با تمام قدرت در حال ساخت سه کام حبس هستیم، منتها اثر دیگری پیشنهاد شده که البته هنوز قطعی نیست و تا هفته آینده به طور دقیق همکاری‌ یا عدم همکاری‌ام با آن مشخص می شود.