معاون اجتماعی نیروی انتظامی در پاسخ به درخواستی که بهاره رهنما در خصوص پیگیری کودک مفقود شده از فرمانده ناجا کرده بود، گفت: کارآگاهان برای یافتن شواهدی از این کودک در تلاش هستند، اما فرضیه قتل و یا مرگ " محمد امین" در صدر فرضیه های طرح شده است.

پایگاه خبری تئاتر: سردار دکتر سعید منتظرالمهدی با اشاره به درخواست بهاره رهنما از فرمانده ناجا، برای پیگیری ماجرای مفقود شدن کودک 5 ساله ای به نام "محمد امین وکیلی"، ضمن تشکر از این بازیگر سینما و تلویزیون، اظهار داشت: فرمانده نیروی انتظامی در این خصوص به پلیس آگاهی دستور داد تا موضوع پیگیری و نتیجه آن را اعلام نمایند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله پس از دریافت نخستین گزارش مفقود شدن این کودک، تحقیقات گسترده خود را برای یافتن وی، آغاز کرده و در این راستا چند فرد سابقه دار و مظنون نیز دستگیر شدند.

معاون اجتماعی ناجا خاطرنشان کرد: اگرچه کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات و بازجویی های خود به سرنخ هایی رسیدند، اما متاسفانه هنوز سرنوشت این کودک5 ساله، دقیق مشخص نیست.

منتظرالمهدی فرضیه قتل و یا مرگ " محمد امین" را در صدر فرضیه های طرح شده دانست و گفت: با این حال تلاش کارآگاهان برای یافتن شواهد متقن ادامه دارد

گفتنی است، آذر ماه سال گذشته، بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون در پی ربوده شدن کودکی 5 ساله به نام "محمدامین" در شهرستان جوین از توابع استان خراسان رضوی و مرگ تنها سرنخ این پرونده چند روز پس از دستگیری، در یادداشتی، "عاجزانه" از فرمانده نیروی انتظامی خواست که تمام تلاش‌ها برای نجات این کودک به کار گرفته شود.