نمایش «شکم» از یکشنبه ۳ شهریور در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «شکم» نوشته و کارگردانی علیرضا معروفی است که از یکشنبه ۳ شهریور در تالار قشقایی تئاتر شهر به صحنه می‌رود. معروفی پیش از این به عنوان نویسنده و کارگردان نمایش «عقیم» را نیز در کارنامه خود دارد که با کسب بیشترین جوایز، اثر برگزیده جشنواره «لاله‌های سرخ» اندیمشک شد.

مسعود شامی خاتونی تهیه کننده این نمایش است که تازه ترین تولید گروه نمایش «دیدومک» به سرپرستی ابراهیم گله‌دارزاده به شمار می‌رود. نمایش «شکم» اثری اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌ است: خانواده ای چهار نفره در ناکجاآبادی زندگی می‌کنند که همه‌ اقلام غذایی برای مردم سهمیه بندی شده است. پدر خانواده به دلیل شرایط تصمیم می گیرد غذا را در خانه سهمیه بندی کند و ... .  بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) کیوان احمدی، احمد جعفری، مهناز میرزایی، لیلا میناوند، حامد نساج بخارایی هستند.

دیگر عوامل نمایش «شکم» عبارتند از دستیار کارگردان: امید جمشیدپور، محمد سلیمان، منشی صحنه: مروارید دماوندی، آهنگساز: سینا کووایی، طراح لباس: سحرناز امامی، طراح گریم: کامبیز معماری، طراح پوستر و بروشور: میلاد خرمن‌بیز، مشاور رسانه‌ای: میترا رضائی، عکاس: مروارید دماوندی، تبلیغات مجازی: نسترن بیک‌نژاد. نمایش «شکم» از ۳ تا ۱۵ شهریور، ساعت ۱۸ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.