پریسا مقتدی با حکم حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی به عنوان رییس جدید مجموعه تئاتر شهر منصوب شد.

پایگاه خبری تئاتر: مقتدی متولد 1349 شیراز و بازیگر و کارگردان تئاتر است.

مقتدی لیسانس برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه شیراز، فوق‌لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر و معماری، فارغ‌التحصیل دوره یک‌ساله فیلم‌سازی انجمن سینمای جوان ایران، فارغ‌التحصیل دوره یک‌ساله بازیگری از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است.

او پیش از این چهار سال مدیر برنامه‌ریزی و هماهنگی و معاون اجرایی تئاتر شهر بود و یک‌سال مدیریت تالار سنگلج را بر عهده داشت.

ریاست فرهنگسرای سرو، مدیر هنری فرهنگسرای سرو (بانو) و مسئول انجمن نمایش فرهنگسرا، مدیر هنری تالار هنر، عضو هیئت مؤسس انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر، سرپرست مجموعه تئاتر شهر (از 1389 تا 1390) از دیگر مسوولیت‌های مقتدی بوده است.

هم اکنون نمایش «آنتراکت بی‌آنتراکت» به کارگردانی مقتدی در تالار سایه و نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان با بازی مقتدی در تالار وحدت روی صحنه است.

در حکم طاهری آمده است: با عنایت به تخصص، تجربه، شایستگی‌ها و سوابق ارزشمندتان در حوزه نمایش و مجموعه تئاتر شهر، تالار سنگلج و تالار هنر، شما را به عنوان «ریئس مجموعه تئاتر شهر» منصوب می‌نمایم. امید که با اتکا به تجربیات گرانسنگ‌تان و برنامه‌ریزی همه جانبه، در بهره‌گیری از توان و تخصص هنرمندان و مشارکت اهالی تئاتر در ارتقای این مجموعه تاریخی و شاخص تئاتر کشور موفق باشید.

در پایان این حکم، از زحمات اتابک نادری مدیر پیشین این مجموعه تقدیر شده است.