معاون هنری و رئیس جشنواره‌های حوزه هنری طی احكامی جداگانه حجت‌الله ناظری را به عنوان دبیر اجرایی و حسن دولت آبادی را به عنوان دبیر هنری سومین جشنواره سراسری تئاتر كودک و نوجوان معرفی كرد.

پایگاه خبری تئاتر: محمد حمزه زاده طی احکامی جداگانه روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه حجت‌الله ناظری را به عنوان دبیر اجرایی و حسن دولت آبادی را به عنوان دبیر هنری سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان منصوب کرد. متن کامل احکام انتصاب ناظری و دولت آبادی به این شرح است:

جناب آقای حجت‌الله ناظری

نظر به تجربه و تخصص جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی و بنا به پیشنهاد مدیر محترم حوزه هنری کودک و نوجوان به عنوان دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری کودک و نجوان حوزه هنری منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به ذات مقدس احدیت و با عنایت به اهداف عالی حوزه هنری این دوره از جشنواره که تاکیدی خواهد بود بر تولید آثار ارزشمند تئاتر کودک و نوجوان با شکوه‌تر و موثرتر از دوره گذشته برگزار شود.

جناب آقای دکتر حسن دولت آبادی

نظر به تجربه و تخصص جنابعالی در عرصه تئاتر کودک و نوجوان و بنا به پیشنهاد مدیر محترم مرکز هنرهای نمایشی به عنوان دبیر هنری سومین جشنواره سراسری کودک و نوجوان حوزه هنری منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به ذات مقدس احدیت و با عنایت به اهداف حوزه هنری مبنی بر تربیت کودکان و نوجوانان با الگوی اسلامی ایرانی در معرفی و رویش نیروهای متعهد حوزه تئاتر و همچنین تولید آثار ارزشمند متناسب با ارزش های انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.