رالف فاینس در اوایل سال آینده با بازسازی نمایش «انسان و ابرانسان» جورج برنارد شاو به صحنه تئاتر لندن بازمی‌گردد.

پایگاه خبری تئاتر: در کمدی فلسفی سال 1903 نوشته برنارد شاو که پیچشی از داستان دون ژوان است، فاینس نقش جان تنر یک سخنور انقلابی را بازی می کند. این نمایش که توسط سایمون گادوین کارگردانی شده است در ماه فوریه سال 2015 در تئاتر ملی لیتلتون روی صحنه می‌رود.

فاینس پیش از این با نمایش‌های «تینگ تنگ ماین»، «شش شخصیت در جستجوی یک نویسنده»، «علاج سخن گو» و جدیدتر از همه «ادیپوس» در سال 2008 روی صحنه تئاتر ملی حاضر شده بود. فاینس در حال حاضر فیلم های «هتل بزرگ بوداپست» و فیلم «زن نامریی» چارلز دیکنز را که خودش آن را کارگردانی کرده است روی پرده‌های سینما دارد. او در پروژه بعدی اش در قسمت بعدی فیلم‌های جیمز باند به کارگردانی سم مندس در نقش ام، رییس سازمان اطلاعاتی بریتانیا ظاهر خواهد شد.

رالف فاینس متولد ۱۹۶۲، بازیگر انگلیسی است که دو بار نامزد جایزه اسکار شده است. فاینس سفیر یونیسف از طرف انگلستان نیز هست و برای بازی در فیلم‌هایی چون «بلندی‌های بادگیر»، «فهرست شیندلر»، «بیمار انگلیسی»، «هری پاتر و جام آتش»، «هری پاتر و محفل ققنوس» و «هری پاتر و یادگاران مرگ» شهرت دارد.  

اما از دیگر نمایش هایی که در فهرست فصل 2014 و 2015 بریتانیا جای دارند، می توان به «بالیتارک» با نقش آفرینی سلین مورفی و میکل مرفی و استیون ری اشاره کرد. این نمایش که در ماه سپتامبر به صحنه می‌رود، نمایانگر دومین همکاری مورفی با اندا والش کارگردان و نمایشنامه نویس است. والش که تا کنون برای «یک‌بار» برنده جایزه تونی نیز شده است، اولین بار در نمایش «جناب آقا» با مورفی همکاری کرده بود.

در ماه جولای، هلن مک کروری در نقش اصلی اجرای جدیدی از «مدئا» ظاهر می‌شود که کری کرکنل مسئولیت کارگردانی آن را بر عهده دارد. همچنین نمایش تاریخی رونا مونرو با نام «نمایش های جیمز» که سه نسل از پادشاهان استوارت را در قرن پانزدهم اسکاتلند به تصویر می کشد در فصل پاییز در تئاتر ملی لندن به صحنه خواهد رفت. این سه گانه که توسط تئاتر ملی اسکاتلند، فستیوال بین المللی ادینبرگ و تئاتر ملی بریتانیای کبیر تهیه شده است، توسط لاری سنسام کارگردانی خواهد شد.