خسرو شهراز که در نقش ˝پولونیوس˝ به زودی بر صحنه تئاتر می‌آید از بازی در فیلم بهمن فرمان‌آرا در نقش ˝ مرد سه زنه˝ خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: خسرو شهراز پرکارترین بازیگر سی و دومین جشنواره تئاتر فجر گفت: این روزها به طور فشرده مشغول تمرین نمایش "هملت" به کارگردانی آرش دادگر هستم که از 30 اردیبهشت تا 6 تیر ماه در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر اجرا می‌شود. من نقش پولونیوس پدر افلیا را در این نمایش بازی می‌کنم که از لحاظ ظاهری از همه پولونیوس‌های که دیده‌ایم متفاوت است.

شهراز درباره تغییرات این نمایش نسبت به اجرای آن در جشنواره تئاتر فجر گفت: به لحاظ مضمون اصلی تغییراتی داده نشده است. اما شیوه کار آرش دادگر به گونه‌ای است که در تمرین‌ها مدام در حال کشف جدید است و این طور نیست که کار را که در جشنواره اجرا شده به طور کامل ببیندد و ما همان اجرا را دوباره تمرین کنیم در هر لحظه از تمرینات اتفاق یا ایده جدیدی ممکن است به ذهن او یا هر یک از بازیگران برسد که تغییراتی در اجرا پدید بیاورد.

این نمایش که کاری از "گروه تئاتر کوانتوم" است. کاندیدای بازیگری مرد، بازیگری زن، کارگردانی، نویسندگی و طراحی صحنه در بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره بین المللی تئاترفجر و همچنین برنده جایزه کارگردانی و طراحی صحنه در بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره تئاتر فجر و برنده جایزه بزرگ این جشنواره شد.

او در ادامه افزود: پس از این اجراها در اول مرداد هم با نمایش "ماضی استمراری" به کارگردانی ندا هنگامی در تئاتر شهر به صحنه می‌روم.

بازیگر فیلم "چ" درباره فعالیت‌های خود در حوزه تصویر گفت: در جدیدترین اثر بهمن فرمان‌آرا فیلم " دلم می‌خواد.."؛ نقشی کوتاه و دوست داشتنی دارم. نقش "مرد سه زنه" که آدمی است که مشکل روحی و روانی دارد. البته به غیر از رضا کیانیان و پیام دهکردی تمامی نقش‌ها کوتاه است و خیلی از بازیگران سینما در این فیلم نقشی کوتاه را بازی می‌کنند.