سازندگان لامینور می گویند که فارابی به نامه انها پاسخی نداده و صندوق اعتباری هنر نیز خواستار بررسی سوابق مهرجویی در سینما شده است.

پایگاه خبری تئاتر:روابط عمومی فیلم سینمایی لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی در واکنش به برخی خبرها درباره اختصاص وام به این فیلم، متنی را برای ایلنا ارسال کرد که متن آن به شرح زیر است:

رضا درمیشیان در تاریخ ٢٢ مرداد در نامه‌ای به شماره ثبت ۲۵۲۱ خطاب به مدیریت فارابی نوشته‌اند و در آن اعلام کردند که من برای فیلم خودم نه از شما درخواستی داشته‌ام و نه انتظاری دارم، اما فکر می‌کردم حمایت از بزرگانی چون داریوش مهرجویی وظیفه بنیاد سینمایی فارابی است. عدم حمایت حضرتعالی و بنیاد فارابی را از یاد نخواهم برد و بی‌صبرانه منتظر تماشای تولیدات فاخرتان هستم.

برخی رسانه‌ها با انتشار مضمون و محتوای فیلمنامه لامینور اطلاعاتی نادرست درباره آن منتشر کرده‌اند. همچنین مطلب مندرج درخصوص اختصاص وام به این پروژه و عدم اقدام آقای ‌درمیشیان تهیه‌کننده فیلم برای دریافت کذب محض است.

«لامینور» فیلمی است که کاملاً بدون حمایت دولتی بنیاد فارابی، صندوق اعتباری هنر و سازمان سینمایی تولید می‌شود و این امر نشانه عدم وابستگی و استقلال سازندگان فیلم است.