قدرت‌الله ایزدی، بازیگر نقش «آقا رشید» در پی گفت‌وگویی که پس از منتشر شدن خبر درگذشتش در برخی سایت‌ها و روزنامه‌ با ایسنا انجام داد، توضیحاتی درباره‌ فعالیت‌های حال حاضرش در تئاتر،‌ تلویزیون و سینما ارائه داد.

 پایگاه خبری تئاتر: این بازیگر طنز تئاتر که ساکن اصفهان است، می گوید: در حال حاضر برای پیش تولید یک فیلم تلویزیونی با عنوان «گاز انبر» مشغول کار هستم. این فیلم متعلق به استان اصفهان است که به کارگردانی مجید کاشی فروشان تهیه می‌شود. ضمن اینکه یک فیلم سینمایی با عنوان «لوک خوش‌شانس» آماده اکران در سینما دارم که به تازگی صداگذاری آن به پایان رسیده و بزودی به جشنواره فیلم کودک اصفهان می‌رود. «لوک خوش‌شانس» به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر بکتاشیان تهیه شده است.

 فعلا در حوزه تئاتر کاری ندارم

وی افزود: فعلا در حوزه تئاتر فعالیت ندارم، فقط گاهی که ارگان‌ها جشن یا مراسمی داشته باشند، برای اجرا به سالن‌ها می‌روم اما تئاتری که در شهر اجرا شود، فعلا ندارم.

ایزدی در ادامه درباره حضور نداشتن در حوزه تئاتر گفت: اکنون هم می‌توانیم مثل قدیم تئاترهای طنز خوبی داشته باشیم، اما کمی سرم شلوغ است و بیشتر سرگرم فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی هستم. ضمن اینکه در آن دوره که «کارآگاه رشید» و «مجموعه‌های رشید» از تلویزیون پخش می‌شد، به مدت 10 - 15 سال پشت سر هم ما اجرای تئاتر داشتیم و کارهایمان آماده بود، اما در حال حاضر اگر بخواهیم یک کاری را شروع کنیم زمان زیادی می‌برد.

 ادامه دادن کارهای خوب و ماندگار بستگی به تشویق مردم دارد

بازیگر «کارآگاه رشید» در ادامه با اشاره به جذابیت مجموعه‌ی «کارآگاه رشید» یادآور شد: ادامه دادن کارهای خوب و ماندگار قدیمی به تشویق مردم و سازمانی که با آن کار می‌کنیم برمی‌گردد. در حال حاضر در استان اصفهان اهالی هنر ما را تشویق می‌کنند که برنامه‌هایی همچون «کارآگاه رشید» داشته باشیم و سعی‌مان این است که به آن درجه برسیم تا بتوانیم آثار جذاب از خودمان داشته باشیم.

وی همچنین با تأکید مجدد بر اینکه حالش خوب است و هیچ مشکلی ندارد بیان کرد: سال 86 به خاطر بالا رفتن فشارم در سی‌سی‌یو بستری شدم، آن زمان هم گفته بودند سکته کردم، در حالی که باز هم شایعه بود و سکته‌ای در کار نبود تا اینکه سال 91 کمی احوالم ناخوش بود و به بیمارستان رفتم که گفتند باید قلبم آن‌ژی یو شود، بعد از پیگیری پزشک معالجم به من گفتند که 70 درصد از رگ‌های قلبم گرفتگی دارد، در حال حاضر هم یک فنر در قلبم گذاشته‌اند و خدا را شکر حالم خوب است و مشکلی ندارم.

او با گلایه از سایت‌ها و روزنامه‌هایی که بدون پیگیری، خبر درگذشتن را منتشر کردند گفت: گاهی در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی خبرهای کذبی منتشر می‌شود که نمی‌توان به آنها اعتماد کرد، اما از یک خبرگزاری و روزنامه‌ای که خبر کذب فوت مرا منتشر کرده توقع نداشتم. یک خبرنگار در حیطه‌ی کاری‌اش وظیفه دارد در ابتدا از صحت داشتن خبر مطمئن شود سپس آن را منتشر کند، نه اینکه از جاهای دیگر همان خبر را بدون پیگیری اینکه آیا خبر اعلام شده درست است یا خیر، استفاده کند چرا که خبری که قرار است به گوش مردم برسد باید درست باشد. من از این اتفاقات تعجب می‌کنم.

روزنامه‌ای که خبر درگذشتم را منتشر کرد مچاله می‌کنم و با آن شیشه پاک می‌کنم

بازیگر آقا رشید ادامه داد: ما روزنامه‌هایی داریم که خیلی زحمت می‌کشند و ما هم دوستشان داریم و دستشان هم درد نکند، اما بعضی از روزنامه‌ها کارهایی می‌کنند که تعجب‌آور است. من اگر از این به بعد روزنامه‌ای که خبر درگذشتم را منتشر کرده است ببینم، آن را مچاله می‌کنم و با آن شیشه پاک می‌کنم.

ایزدی در پایان گفت‌وگوی خود با ایسنا با سپاس از مردمی که همیشه دوستش دارند خاطر نشان کرد: من دست تک‌تک آن‌هایی که دوستم دارند و بعد از شنیدن خبر کذب، نگرانم شدند و مدام با من تماس گرفتند را می‌بوسم و می‌گویم تا جان دارم دلم می‌خواهد مردم را بخندانم.