نویسنده نمایشنامه‌های «یک شاخه گل سرخ» و «نیلوفر» با اشاره به انتشار این دو اثر توسط حوزه هنری، پذیرفته نشدن این متون برای حضور در جشنواره سراسری تئاتر «ماه» را تعجب‌برانگیز دانست.

پایگاه خبری تئاتر: همتی درباره پیشنهاد اجرای نمایشنامه‌های «یک شاخه گل سرخ» و «نیلوفر» در جشنواره سراسری تئاتر «ماه» گفت: نزدیک به 3 ماه پیش خیلی از هنرمندان و بیشتر دانشجویان علاقه‌مند از بنده خواستار اجازه اجرای این 2 نمایشنامه برای شرکت در جشنواره سراسری تئاتر «ماه» شدند و من از این موضوع استقبال کردم.

وی ادامه داد: چند روز پیش دوستان تماس گرفتند و گفتند که متون نمایشی من پذیرفته نشده‌اند. این در حالی است که نمایشنامه «یک شاخه گل سرخ» یک ماه پیش در حوزه هنری استان تهران رونمایی شد. این نمایشنامه اجرای عمومی نداشته و تنها یک بار با کارگردانی خانم وفا‌ طرفه در جشنواره‌ای اجرا شد و جایزه متن را از آن خود کرد.

این نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر با اشاره به انتشار نمایشنامه «نیلوفر» توسط انتشارات «سوره مهر» حوزه هنری تصریح کرد: برایم جالب است که یک سیستم متونی را که خود تأیید کرده و در راستای سیاست‌گذاری آن سیستم هستند، نمی‌پذیرد. از دست‌اندرکاران جشنواره سراسری تئاتر «ماه» و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری بابت بروز این اتفاق گله‌مند هستم.

همتی درباره فعالیت‌های خود در زمینه بازیگری تئاتر در سال جاری یادآور شد: حدود 20 روز است که از ساعت 5 عصر با گروه «طروپ طرب» خیرالله تقیانی‌پور و جواد نوری تمرین می‌کنم چون قرار است علی سلیمانی بازیگر نمایش برای حضور در مسابقات فوتبال جام جهانی هنرمندان به روسیه سفر کند و بنده از اول خردادماه جایگزین این هنرمند می‌شوم.

نمایش «طروپ طرب» ساعت 19:30 ساعت چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.