مایکل جی. پولارد بازیگر فیلم سینمایی «بانی و و کلاید» در ۸۰ سالگی درگذشت.

پایگاه خبری تئاتر: مایکل جی. پولارد بازیگر نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل اسکار که برای نقشش در فیلم سینمایی «بانی و کلاید» شناخته می‌شود، در ۸۰ سالگی درگذشت.

راب زامبی کارگردان فیلم سینمایی «خانه ۱۰۰۰ جسد» که پولارد در آن نقش‌آفرینی کرده بود، این خبر را در صفحه شخصی خود تایید کرد و نوشت: «خانه هزار جسد» یکی دیگر از عوامل خود را از دست داد.

تا جایی که به یاد دارم او یکی از اولین بازیگرانی است که با او همکاری کرده ام. پولارد در سال ۱۹۳۹ متولد شده بود و در اوایل دوران حرفه‌ای خود در استودیو‌های بازیگری نیویورک شرکت می‌کرد. او در دهه ۵۰ میلادی وارد دنیای برنامه‌های تلویزیونی شد و در سریال «پیشتازان فضا» نقش آفرینی کرد.

اگرچه او فیلم‌های سینمایی زیادی بازی کرده است، اما بیشتر به خاطر فیلم «بانی و کلاید» شناخته می‌شود که داستان واقعی یک زوج سارق و بانک زن را روایت می‌کند. او به همراه رابرت ردفورد در فیلم سینمایی «فاوس کوچک و هالسی بزرگ» و همچنین در فیلم «تانگو و کش» همبازی سیلوستر استالونه بوده است. آخرین فعالیت بازیگری او نیز به فیلم سینمایی «خانه ۱۰۰۰ جسد» در سال ۲۰۰۳ و همچنین فیلم «چوب ها» در سال ۲۰۱۲ باز می‌گردد.