مدیر تماشاخانه ایرانشهر گفت: با توجه به اصرار وزیر در خصوصی سازی و کمک به بخش خصوصی انصاف نیست که گروه‌های این تماشاخانه از امکانات بی‌بهره باشند. از دولتی با شعار تدبیر کار انتظار می‌رود به مسائل موجود توجه داشته باشد

پایگاه خبری تئاتر:  سرسنگی گفت: با توجه به اصرار وزیر در خصوصی سازی و کمک به بخش خصوصی انصاف نیست که گروه‌های تماشاخانه ایرانشهر از امکاناتی که به همه تئاتریان تعلق دارد بی‌بهره باشند. از دولتی که با شعار تدبیر و تحول در مسند کار قرار گرفته انتظار می‌رود به مسائل موجود توجه داشته باشد بنابراین در این راستا با علی مرادخانی -معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- و حسین طاهری -مدیر مرکز هنرهای نمایشی- برای برپایی جلسه‌ای با این موضوع صحبت‌هایی انجام شده است. امیدوارم در چنین مراسمی مدیران هنری کشور حضور پیدا کنند و این شور و اشتیاق هنرمندان را شاهد باشند و بدانند ایرانشهر رقیب تئا‌تر دولتی نیست بلکه رفیق تئا‌تر دولتی است و با وجود اینکه متکی به فروش گیشه است و از بودجه صفری برخوردار است، سعی در برداشتن باری از دوش تئا‌تر کشور دارد.

سرسنگی با تاکید بر لزوم حمایت از گروه‌هایی که اعضاء فرهیخته و فهیمی دارد، اظهار داشت: از اینکه تماشاخانه ایرانشهر از بسیاری امکانات که حق بچه‌های تئا‌تر به شمار می‌آید، بی‌بهره است شرمنده هستم. امیدوارم هم در بخش خصوصی و هم در ایجاد تحول جدید دولت، آثار تماشاخانه ایرانشهر از امکانات سالن‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهرمند شوند.