«روزی روزگاری در هالیوود» با دریافت جایزه جشنواره کاپری تجلیل می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو با کسب جایزه جشنواره کاپری تحسین می‌شود. «روزی روزگاری در هالیوود» در بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کاپری هالیوود جایزه بهترین گروه بازیگران را دریافت خواهد کرد.

لئوناردو دی کاپریو، برد پیت و مارگو رابی نقش‌های اصلی فیلم تارانتینو را برعهده داشته‌اند. امیلی هرش، مارگارت کوآلی، تیموتی اولفینت، آستین باتلر، داکوتا فانینگ، بروس درن، کرت راسل، لورنزا ایزو و آل پاچینو دیگر بازیگران فیلم تارانتینو بوده‌اند.

تونی رِنیس رییس این جشنواره گفت ترکیب این گروه بازیگران اجرایی شگفت‌انگیز را خلق کرده و به زیبایی لس‌آنجلس ۱۹۶۹ را برای تماشاگرانی از سراسر جهان، مجسم کرده است.

«روزی روزگاری در هالیوود» نخستین بار در ماه می در جشنواره کن ۲۰۱۹ روی پرده رفت و با تحسین جهانی از سوی منتقدان همراه شد. این فیلم برای فیلم‌نامه، کارگردانی، بازیگری و تصویربرداری و بازسازی فضای دهه ۶۰ هالیوود مورد تحسین قرار گرفته است.

پیشتر اعلام شده بود استیو زیلیان برای نوشتن فیلمنامه «ایرلندی» که توسط اسکورسیزی ساخته شد جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی امسال را دریافت می‌کند و «خائن» مارکو بلوچیو نیز به عنوان بهترین فیلم بلند بین‌المللی سال جایزه خواهد گرفت.

جشنواره بین‌المللی فیلم کاپری هالیوود از ۲۷ دسامبر تا ۲ ژانویه(۶ تا ۱۲ دی) در کاپری ایتالیا برگزار می‌شود و ۲۱ جایزه به برگزیدگان سال اهدا می‌کند.