بیست و پنجمین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند از 8 آوریل 2020 (20 فروردین 1399) در آمریکا اکران می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: دانیل کریگ در بیست و پنجمین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند برای پنجمین و آخرین بار در نقش مأمور 007 ظاهر شده است.

جیمز باند در "برای مردن وقت نیست" دیگر در سرویس مخفی فعال نیست و زندگی آرامی را در جامائیکا می‌گذراند، اما این آرامش کوتاه‌مدت است. فلیکس لایتر (با بازی جفری رایت) دوست قدیمی‌اش در سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) پیش او می‌رود و تقاضای کمک می‌کند. مأموریت او نجات یک دانشمند است که او را ربوده‌اند، اما این مأموریت خطرناک‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد و باند را به دنبال یک آدم شرور و اسرارآمیز می‌کشاند که مجهز به تکنولوژی جدید و خطرناک است.

رامی مالک، لیا سیدو، لاشانا لینچ، بن ویشاو، نائومی هریس، بیلی ماگنوسن، آنا دی آرماس، رالف فاینس، روری کینیر، دیوید دنیک و دالی بن‌صلاح از دیگر بازیگران "برای مردن وقت نیست" به کارگردانی کری جوجی فوکوناگا هستند که از 8 آوریل 2020 (20 فروردین 1399) در آمریکا اکران می‌شود.

دانیل کریگ اولین بار در سال 2006 در فیلم "کازینو رویال" به نقش مأمور سرویس مخفی بریتانیا ظاهر شد. او در سه فیلم دیگر این مجموعه شامل "کوانتوم تسکین"، "اسکای‌فال" و "اسپکتر" نیز نقش مأمور 007 را ایفاء کرد. مجموعه باند با حضور کریگ به لحاظ تجاری بسیار موفق بود. "اسکای‌فال" در 2012 حدود 1.1 میلیارد دلار فروخت و "اسپکتر" در 2015 حدود 880 میلیون دلار در دنیا به دست آورد.