شهرام کرمی انتخاب «پریسا مقتدی» به عنوان مدیر جدید مجموعه تئاتر شهر را انتخابی درست و منطقی دانست و عنوان کرد: انتخاب یک خانم به عنوان مدیر تئاتر شهر اتفاق خوشایندی است.

پایگاه خبری تئاتر: این کارگردان تئاتر و مدیر تالار «هنر» درباره انتخاب پریسا مقتدی به عنوان مدیر جدید مجموعه تئاتر شهر گفت: انتخاب خانم مقتدی یکی از انتخاب‌های درست و منطقی اداره کل هنرهای نمایشی بوده است.

وی ادامه داد: خانم مقتدی سابقه اجرایی خوبی در تئاتر شهر دارند و با مجموعه آشنا هستند. ایشان مدتی سرپرستی تئاتر شهر را برعهده داشته‌ و به نوعی قبلا مدیر تئاتر شهر بوده‌اند. به اعتقاد من ایشان تجربه خوبی در تئاتر شهر دارند و قطعا تمام مشکلات را می‌شناسند. البته در کنار این موارد ایشان ارتباط خوبی هم با هنرمندان دارند.

این کارگردان با بیان اینکه تئاتر شهر به عنوان یک اثر ملی و تاریخی به ثبت رسیده است و به عنوان پایگاه اصلی تئاتر کشور شناخته می‌شود با اشاره به برخی مشکلات این مجموعه گفت: یکی از مشکلات تئاتر شهر انبوه تقاضاهایی است که برای اجرا وجود دارد. مطمئنا هیچ وقت نمی‌شود همه هنرمندان را راضی نگه داشت چون امکان اجرا برای همه در تئاترشهر وجود ندارد.

مدیر تالار هنر اضافه کرد: مسائل سخت افزاری‌، امکانات و نیروی انسانی از دیگر مشکلات تئاتر شهر هستند که باعث می‌شود کار خانم مقتدی سخت شود، البته با توجه به شناختی که ایشان به مشکل دارند می‌توان به حل آنها امیدوار بود.

کرمی همچنین درباره حضور یک زن برای اولین‌بار به عنوان مدیر مجموعه تئاتر شهر تصریح کرد : اینکه یک خانم مدیریت تئاتر شهر را برعهده بگیرد اتفاق خوشایندی است، ولی تفاوتی بین آقا و خانم وجود ندارد. پیش از این هم خانم‌های زیادی در امور مدیریتی و اجرایی موفق عمل کرده‌اند.خانم مقتدی هم به دلیل شایستگی‌های که داشته‌اند به عنوان مدیر تئاتر شهر انتخاب شده‌اند و نه به دلیل زن بودنشان.

او افزود: من این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم ولی به هر حال در عرصه مدیریتی وقتی ملاک را شایستگی در نظر بگیریم تفاوتی بین خانم و آقا وجود ندارد