کارگردان فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» گفت: در حال حاضر شرایط به نحوی پیش رفت که ساخت این فیلم تاکنون میسر نشده است، متاسفانه ساخت این پروژه با مشکلاتی روبرو بود و همین باعث شد تا فیلم به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نرسد.

پایگاه خبری تئاتر: پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینمای ایران  پیرامون آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» گفت: در حال حاضر شرایط به نحوی پیش رفت که ساخت این فیلم تاکنون میسر نشده است، متاسفانه ساخت این پروژه با مشکلاتی روبرو بود و همین باعث شد تا فیلم به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نرسد. وی در همین راستا ادامه داد: فعلاً چند روزی درگیر کسالت و سرماخوردگی هستم و در خانه مشغول استراحتم، به امید خدا بعد از رفع بیماری باز هم برای ساخت «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» تلاش خود را شروع خواهم کرد.

کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» با اشاره به حضور چند سرمایه‌گذار برای ساخت فیلم جدید خود اذعان کرد: خوشبختانه برای ساخت «هیس پسرها گریه نمی کنند» بعد از ماه‌ها تلاش سرمایه گذارانی اعلام آمادگی کرده‌اند، فعلاً در حال مذاکرات هستیم اما اتفاقات کاملاً امیدوار کننده است. وی درباره از دست رفتن زمان حضور در جشنواره فیلم فجر ادامه داد: واقعیت امر اگر فیلم به زودی هم کلید بخورد دیگر به جشنواره فیلم فجر امسال نمی‌رسد، از سویی بیش از اینکه به حضور در جشنواره فیلم فجر فکر کنم به فکر ساختن اثری با کیفیت هستم و نمی‌خواهم اثر را با عجله در ساخت از بین ببرم. وی در مورد احتمال حضورش در بخش هیات داوران جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال فیلمی در جشنواره فجر ندارم، گمانه‌زنی درباره داوری من در این جشنواره وجود دارد اما هنوز هیچ صحبتی از سوی مسئولین برگزاری جشنواره فیلم فجر پیرامون حضورم در هیات داوران این رویداد سینمایی نشده است.