زنگ آغازین نمایش «ازدواج مرده» توسط جعفر والی به صدا در آمد و این نمایش اجرای خود را در تماشاخانه استاد مشایخی آغاز کرد.

پایگاه خبری تئاتر: عصر روز گذشته، 5خردادماه آیین زنگ آغازین نمایش «ازدواج‌های مرده» نوشته آزیا سرچ تودوروویچ و به کارگردانی محمدحسین میربابا در تماشاخانه استادمشایخی، توسط هنرمند پیشکسوت تئا‌تر جعفروالی به صدا درآمد.

در این مراسم کوتاه مجری برنامه ضمن تقدیر از خبرنگاران و عکاسان، گفت: بدون حضور عکاسان و خبرنگاران رویدادهای هنری مهجور می‌مانند. ما امروز در میان شما علاقه‌مندان به تئا‌تر، افتخار این را داریم که میزبان یکی از هنرمندان پیشکسوت تئا‌تر کشورمان باشیم. جعفر والی، هنرمندی است که دعوت ما را قبول کرد تا زنگ آغازین نمایش «ازدواج‌های مرده» را به صدا در آورد.

در ادامه این مراسم جعفر والی گفت: امشب خوشحال هستم که در جمع دوستانی هستم که با همه بی‌بضاعتی و بی‌سامانی چنین مکانی را برای تئا‌تر کشور فراهم نموده‌اند. در همه جای دنیا مکان‌هایی به نام کافه تئا‌تر وجود دارد. در خارج از کشور سالن‌های بزرگی به نام هنرمندان وجود دارد. به هر حال دوستان جوان محبت کردند و چنین مکانی را در حد بضاعت خود به نام استاد جمشید مشایخی راه‌اندازی کرده‌اند، امیدوارم که چنین مکان تئاتری روزی تبدیل به یک مکان بزرگ برای اهالی تئا‌تر شود.

در پایان این مراسم زنگ آغازین نمایش توسط جعفر والی به صدا در آمد.

نمایش «ازدواج‌های مرده» با بازی ماه‌منیر موسوی, محمد طایفه, داوود گراوند و الهه برادران تا 21 خرداد هر روز ساعت 19 در تماشاخانه استاد مشایخی به نشانی خ انقلاب، ضلع شمال غرب چهارراه ولیعصر، جنب داروخانه، پلاک 1478 روی صحنه می‌رود.