حمیدرضا نعیمی قصد دارد نمایش «فاوست» گوته را که سال ۹۰ در تئاترشهر به صحنه برده بود، با شیوه اجرایی متفاوت از گذشته، تیرماه به تالار وحدت بیاورد

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «فاوست» که پیش از این در بیست و نهمین جشنواره تئاتر فجر شرکت داشت و در اجرای عمومی هم با استقبال تماشاگران روبرو شد و عنوان پر مخاطب‌ترین نمایش سال 90 در سالن چهارسوی تئاترشهر را کسب کرد، قرار است همچنان با گروه تئاتر شایا اما با تغییرات صد در صدی از 5 تیرماه در تالار وحدت به صحنه رود.

در تمرینات این نمایش که در هیچ کدام از عناصر نور، لباس و بازی‌ها شباهتی با اجرای پیشین ندارد، از تمرینات یوگا و تای چی استفاده شده و نعیمی به طراحی اجرایی کاملا متفاوت از نمایشنامه «فاوست» دست زده است.

در نمایش «فاوست» رضا مهدی‌زاده (طراح صحنه)، کامیار صالح‌پور (در اماتورژ بدن)، النا زینلیان (طراح لباس)، محسن گودرزی (طراح حرکت)، سیاوش لطفی (موسیقی) و رضا حیدری (طراح نور) با نعیمی همکاری دارند.

رضا بهبودی، بهناز نازی، کتایون افشاری‌نژاد، یعقوب صباحی، بهار نوحیان، بهمن عباسپور، بهنام شرفی، رضا جهانی، مجید نوروزی، فروغ قجابگلی و آهو ایمانی و ... هم در این کار نقش آفرینی می‌کنند.

نمایش «فاوست» از 5 تیرماه اجرای خود را آغاز خواهد کرد و در هفته اول ساعت 19 و از هفته دوم مصادف با ایام ماه رمضان، ساعت 21 میزبان تماشاگران خواهد بود.