بلیط نمایش «رد پای صورتی» به کارگردانی آروند دشت آرای که در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است؛ برای ۲ روز با تخفیف ویژه ۳۵ درصدی در سایت «تئا‌تر نت» عرضه می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: بلیت نمایش «رد پای صورتی» به کارگردانی آروند دشت آرای که از ۴ خرداد ماه در سالن استاد ناظر‌زاده تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است بمدت ۲ روز با تخفیف ویژه ۳۵ درصدی به تماشاگران عرضه می‌شود.

 این نمایش فانتزی بعد از اجرای موفق نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» دومین تجربه آروند دشت آرای در زنده کردن کارتونی نوستالوژیک روی صحنه تئا‌تر است.

قصه‌های اصلی «پلنگ صورتی» ساخته فریتس فرلنگ و دیوید دی پتی است و شخصیت «پلنگ صورتی» ۵۰ سال پیش توسط ادواردز، فرلینگ و هاولی پرت برای عنوان بندی فیلم سینمایی شکل گرفت. در این فیلم کوتاه برای اولین بار شخصیت پلنگ صورتی ساخته شد و آن را فرلینگ و پرت کارگردانی کردند و با این فیلم کوتاه کارتونی جایزه اسکار ۱۹۶۴ را در بخش انیمیشن کوتاه به خود اختصاص دادند. پس از آن در طول سال‌ها فیلم‌های کوتاه انیمیشن و سریال‌های متعددی با تمرکز بر این شخصیت ساخته شد.

در این نمایش «داریوش موفق» در نقش سربازرس کلوزو، «فرزین محدث» در نقش دودو، «کاظم سیاحی» در نقش مرد سفید، «ستاره پسیانی» در نقش مورچه، «رامین سیاردشتی» در نقش مورچه خوار، «اشکان مهری» در نقش کارگردان، «ساناز باقری» در نقش منشی و «مارین می‌لر» در نقش پلنگ صورتی ایفای نقش می‌کنند و سعیده امیر ساعی مدیر پروژه، امیر اثباتی طراح لباس، امیرحسین دوانی طراحی صحنه، بامداد افشار طراحی صدا و بهراد جوانبخت طراحی گرافیک این اجرا را انجام داده‌اند.

علاقمندان به هنر نمایش می‌توانند جهت خرید اینترنتی بلیط این نمایش با تخفیف وی‍ژه ۳۵ درصدی از طریق سامانه فروش اینترنتی بلیط سایت تئا‌تر نت به آدرس www. Theatrnet. com/ticket/ اقدام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۶۲۶۱۰۰ تماس بگیرند.