نمایش «می‌خوام تو عکس باشم» نوشته و کارگردانی میلاد اخگر که این شب‌ها در موسسه ارغنون روی صحنه است، تماشاگران را با شخصیت اصلی داستان به دنیای عکس‌ها و خاطرات درون آنها می‌برد.

پایگاه خبری تئاتر: میلاد اخگر نویسنده و کارگردان «می خوام تو عکس باشم» درباره اجرای این اثر نمایشی گفت: این نمایش اجرای خود را از 6 خرداد ماه در سالن نمایش موسسه فرهنگی ارغنون آغاز کرده است. الهام جلالی، پرنیان گودرزی، امین حسینیون و پرین حمزه‌لو بازیگران این نمایش هستند که تا 6 تیرماه روی صحنه خواهد بود.

وی درباره مضمون این اثر نمایشی توضیح داد: «می خوام تو عکس باشم» درباره عکس گرفتن و خاطراتی است که از دیدن عکس ها در وجود انسانها زنده می شود. در واقع این نمایش در ارتباط با خاطرات یک عکس است و تداعی خاطراتی که از گرفتن چند عکس در ذهن فرشته شخصیت اصلی نمایش شکل می گیرد.

اخگر با اشاره به اینکه «می‌خوام تو عکس باشم» نمایشی بین واقعیت و خیال است، ادامه داد: تلاش کردم در اجرای این نمایش از وسایل محدود و دکوری کم‌حجم استفاده کنم. سالن تازه تاسیس ارغنون امکان مناسبی برای یک اجرای تئاتر به هنرمندان جوان می دهد بنابراین خرسندم از اینکه نمایش «می خوام تو عکس باشم» امکان اجرا در این تالار را پیدا کرده است. این نمایش سومین اثری است که در این سالن به صحنه می رود.

بیژن حضرت آهنگساز و الناز میلانی دستیار کارگردان این اثر نمایشی هستند. این اثر نمایشی از 6 خرداد تا 6 تیر ساعت 19 در سالن تئاتر ارغنون روی صحنه است. میلاد اخگر اردیبهشت و خرداد 92 نمایش «خانه برناردا آلبا» را در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه برده بود. وی تجربه حضور در نمایش هایی به کارگردانی محمودرضا رحیمی و نصیر ملکی جو را در کارنامه دارد.

موسسه فرهنگی ارغنون در خیابان ایرانشهر، خیابان سپند، کوچه خوارزمی، پلاک 2 واقع است.