نمایش «پیک نیک در میدان جنگ» تا ۱۱ تیر ماه در کارگاه نمایش باران روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش«پیک‌نیک در میدان جنگ»  اثر فرناندو آرابال به کارگردانی بابک سعیدی از روز گذشته اجراهای خود را در کارگاه نمایش باران آغاز کرده است.

نمایش«پیک‌نیک در میدان جنگ» اثر فرناندو آرابال نمایش‌نامه‌نویس شهیر اسپانیایی است که مولفه هایی چون خشونت ، نزاع ، کودک صفتی و سرمایه سالاری از عمده ترین عناصر و اجزای ساختاری مستتر در آثارش به شمار می‌آیند.

خیام وقار کاشانی با اشاره به این نکته که تئاتر کودک و نوجوان می‌تواند علاوه بر جنبه سرگرمی و تفریح برای مخاطب خود صاحب فکر و مضمون و اندیشه مستقل باشد گفت: دوره اجرای این نمایش از 11 خرداد ماه تا 10 تیر ماه ساعت 18:30  است و مهم‌ترین ویژگی آن انتخاب یک داستان و پرداخت شخصیت‌های متفاوت است.

مدیر کارگاه نمایش باران در ادامه اظهار داشت: نسیم بهادری, علی محمدزاده, سجاد امیر مجاهدی, رضا خسروی, محمد ایزدی, داریوش کریمی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

کاشانی در پایان گفت: نمایش‌نامه «پیک‌نیک در میدان جنگ» اثری است کوتاه که در سال 1952 نگاشته شد، محتوا و مضمون نمایش‌نامه تا بدان حد ساده می‌نماید که کلیت موضوعی اثر روایت یک قصه و مایه مرکزی نمایش‌نامه ارائه پلشتی جنگ توامان انتقال می‌یابد.

نمایش «پیک‌نیک در میدان جنگ» هر روز به غیر از شنبه‌ها ساعت 18:30 در کارگاه نمایش باران به نشانی استاد نجات اللهی، خیابان اراک، پلاک 72، واحد 7 روی صحنه می‌رود.