این فیلم‌تئاتر روز چهارشنبه (21 خرداد ماه) ساعت 18:30 با حضور عوامل در سینما تِک پردیس قلهک اکران خواهد شد و عواید حاصل از آن به کودکان کار و در معرض آسیب انجمن حمایت از کودکان کار اختصاص پیدا می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: با حضور محمد رحمانیان کارگردان و بازیگران و عوامل نمایش، فیلم تئاتر «ترانه های قدیمی» به نفع انجمن حمایت از کودکان کار اکران خواهد شد.

فیلم تئاتر «ترانه های قدیمی» نوشته و کاری از محمد رحمانیان که سال گذشته در موسسه فارسی زبانان (اکو) روی صحنه رفت و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد؛ روز چهارشنبه (21 خرداد ماه) ساعت 18:30 در سینما تک پردیس سینمایی قلهک با حضور عوامل نمایش اکران خواهد شد و عواید حاصل از آن به کودکان کار و در معرض آسیب انجمن حمایت از کودکان کار اختصاص پیدا می‌کند.

نمایش "ترانه‌های قدیمی" از تعدادی قطعات کوتاه نمایشی درباره تهران و مردم این شهر تشکیل شده که به نوعی تئاتر موزیکال با بهره‌‌گیری از ترانه‌های قدیمی ایرانی محسوب می‌شود و پاساژ‌های نمایشی وصل کننده قطعات اثر به یکدیگر هستند.

علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، حبیب رضایی، افشین هاشمی، علی سرابی، اشکان خطیبی، سحر دولتشاهی، بهاره مشیری و معصومه رحمانی بازیگران این نمایش هستند.

فردین خلعتبری مشاور کارگردان، سامان احتشامی پیانو، علی زندوکیلی خواننده در این اثر محمد رحمانیان را همراهی می‌کنند.

برای تهیه آنلاین بلیط به سایت سینماتیکت مراجعه فرمایید، www.cinematicket.org، بهای بلیت 6000 تومان، همچنین 50% فروش بلیت به نفع انجمن حمایت از کودکان کار خواهد بود.