نمایشنامه‌خوانی «شهر شیشه ای» به کارگردانی شهره سلطانی و با حضور کوروش تهامی و رامین ناصرنصیر 24 خرداد ماه در باغ موزه قصر خوانش می شود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایشنامه «شهر شیشه ای» نوشته مسعود فرجام و کارگردانی شهره سلطانی شنبه 24 خرداد ساعت 19 در باغ موزه قصر خوانش می‌شود.

کوروش تهامی و رامین ناصر نصیر نقش‌خوان‌های این نمایشنامه خوانی هستند که به همت بنیاد خیریه یاران برکت مهر برگزار می شود. مریم نظری ساخت موسیقی این اجرا را با همکاری مانی جعفرزاده که موزیسین و آهنگساز شناخته شده موسیقی کلاسیک کشور است، بر عهده دارند.

کورش تهامی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران با حضور در این نمایشنامه خوانی بعد از مدتها دوری دوباره به عرصه تئاتر بازگشته است. وی بازی در فیلم های سینمایی «به رنگ ارغوان»، «این زن حرف نمی زند»، «برف روی شیروانی داغ»، «شبانه» و... را در کارنامه خود دارد.

رامین ناصر نصیر نیز در سالهای اخیر فعالیت بیشتری در تئاتر داشته و هم اکنون نیز مشغول ایفای نقش در نمایش «مسخ» به کارگردانی نصیر ملکی جو است که در تالار حافظ به صحنه می رود.

باغ موزه قصر در خیابان شریعتی، خیابان پلیس، میدان پلیس قرار دارد و علاقمندان می توانند جهت رزرو بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.