کتاب‌های «تئاتر و سیاست» و « تئاتر و شهر» در دومین نشست از سلسله نشست های «کتابشناسی تئاتر» در تئاترشهر معرفی و نقد و بررسی می شوند.

پایگاه خبری تئاتر: دومین نشست از سلسله نشست های پژوهشی «کتابشناسی تئاتر» با بحث و گفتگو در ارتباط با دو کتاب «تئاتر و سیاست» و «تئاتر و شهر» در تئاترشهر برگزار می شود.

در این نشست که روز دوشنبه 19 خرداد در سالن مشاهیر تئاتر ایران برگزار می شود قرار است در ارتباط با دو کتاب «تئاتر و سیاست» نوشته جو کلهر با ترجمه  امیر کیان پور  و همچنین کتاب «تئاتر و شهر» نوشته جن هاروی با ترجمه سپیده خمسه نژاد بحث و گفتگو شود. این دو کتاب با همکاری دبیرخانه هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی و انتشارات مروارید در بهار 93 منتشر شده است.

در این نشست، علاوه بر سپیده خمسه نژاد مترجم کتاب «تئاتر و شهر» ، ناصر حبیبیان به همراه جمعی از فعالان تئاتر دانشگاهی به معرفی، نقد و طرح سؤال در ارتباط با این دو کتاب خواهد پرداخت. مجموعه نشست های «کتابشناسی تئاتر» توسط روابط عمومی تئاتر شهر برگزار خواهد شد و قرار است این نشست ها به معرفی و بحث و نظر در ارتباط با کتاب های تازه انتشار یافته حوزه تئاتر بپردازد.

دومین نشست «کتابشناسی تئاتر» دوشنبه 19 خرداد ماه ساعت 18 در سالن مشاهیر تئاتر ایران مجموعه ی تئاترشهر برگزار خواهد شد.