فرشته صدر عرفایی که به واسطه بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد»، تجربه حضور در استان سیستان و بلوچستان را دارد، بر ضرورت توجه هر چه بیشتر حاکمیت به مردمان سیل‌زده این استان تاکید کرد.

پایگاه خبری تئاتر: او با ابراز تاسف از کم‌توجهی به تعدادی از استان‌های کشور گفت: استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کردستان، خوزستان، بوشهر ..... بسیار محروم و مظلوم هستند. هرگز زیرساخت‌های لازم را در این استان‌ها ایجاد نکرده‌اید و متاسفانه این مناطق مدام یا دچار مشکلاتی مانند خشکسالی و ریز گرد می‌شوند یا طبیعت به آنان سخت می‌گیرد و بلایایی مانند سیل و زلزله بر سرشان می‌آید. در حالیکه باید امکانات و زیر ساخت‌های لازم وجود داشته باشد تا به هنگام بلایای طبیعی، این چنین دچار آسیب نشوند.

‎این بازیگر از مظلومیت استان‌های مرزنشین نیز یاد کرد و افزود: ساکنان مناطق مرزنشین جزو مظلوم‌ترین مردمان‌مان هستند؛ چه آنان که ناچار به کولبری می‌شوند و در این راه با انواع خطرها دست و پنجه نرم می‌کنند و چه آنان که مسایلی مانند خشکسالی و فقر، معیشت‌شان را متزلزل کرده و حال آنکه همه ما مردم ایرانیم و حق داریم از امکانات و منابع کشورمان به طور یکسان بهره‌مند شویم و بر مسئولان است که چنین شرایطی را در تمام ایران فراهم آورند.