نمایش «آخرین‌نامه » 16، 22، و 23 خرداد ماه به دلیل استقبال قابل توجه تماشاگران در دونوبت میزبان علاقه مندان تئاتر خواهند بود

پایگاه خبری تئاتر: سوسن رحیمی نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی بعد از پایان آخرین اجرای نمایش خطاب به تماشاگران گفت: بسیار خوشحالم که امروز بعد از اینکه شاهد آخرین اجرای این اثر نمایشی هستم، دوستانم در خانه تئاتر با همراهی شما تماشاگران فهیم تئاتر نمایش ما را دیدند.

وی با تقدیر از تلاش‌های بهزاد فراهانی در حوزه مشاوره این اثر نمایشی به نمایندگی از گروه اجرایی ، آخرین اجرای نمایش « من، آنتیگون و دیگران» را به حسین طاهری مدیر کل هنرهای نمایشی تقدیم کرد.

علیرضا نادری، سلما سلامتی، بهزاد فراهانی، فهیمه رحیم‌نیا و تعدادی از اعضای خانه تئاتر از جمله میهمانان ویژه نمایش « من ، آنتیگون و دیگران » بودند.

*********

نمایش «آخرین‌نامه » 16، 22، و 23 خرداد ماه به دلیل استقبال قابل توجه تماشاگران در دونوبت میزبان علاقه مندان تئاتر خواهند بود .

نمایش « آخرین نامه » به کارگردانی مهرداد کوروش نیا که از 29 اردیبهشت در تالار سایه به صحنه رفته، جمعه 16، پنجشنبه 22 و جمعه 23 خرداد در دو نوبت میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

براساس این گزارش این اثر نمایشی در تاریخ‌های یاد شده ساعت 17 و 19 اجرا می شود.

نمایش « آخرین نامه» هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 19 با بازی نوید محمدزاده، پوریا رحیمی سام ، میثم نوروزی در تالار سایه میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

*******

نمایش "هملت" به کارگردانی آرش دادگر ، شب گذشته و همزمان با سالگرد درگذشت استاد هوشنگ گلشیری با یاد این هنرمند و ادیب ایران زمین روی صحنه رفت.

گروه تئاتر کوانتوم اجرای روز جمعه 16 خرداد خود را به زنده‌یاد هوشنگ گلشیری تقدیم کرد و هنرمندان و دست اندرکاران این نمایش همراه با تماشاگران ، به احترام این نویسنده معاصر ایران ایستاده و یاد او را گرامی داشتند.

آرش دادگر در پایان اجرای این نمایش با یاد از هوشنگ کلشیری و تاثیر او بر ادبیات و هنر ایران گفت: گلشیری متفکر و ادیبی بزرگ بود که یاد و خاطره‌اش همیشه در میان ماست. این اجرای هملت، یادی از این نویسنده و متفکر قرن ماست که همزمان با سالگرد درگذشتش روی صحنه رفت.

در اجرای روز جمعه 16 خرداد، هنرمندانی همچون فروغ قجابگلی ، عباس غفاری ، فرشته صدرعرفایی و هنرمندانی از استان مازندران به تماشای نمایش هملت نشستند.

نمایش "هملت" برنده سه جایزه کارگردانی ، طراحی صحنه و جایزه بزرگ سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تا کنون میزبان هنرمندانی از استان های قم و مرکزی نیز بوده است.

نمایش "هملت" به کارگردانی آرش دادگر تا 6 تیر در ساعت 20.30 سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت‌های www.tamashakhaneh.ir و www.tiwall.com برای پیشخرید بلیط‌های این نمایش اقدام کنند.